با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و غوطه وری در جریان بازیهای دیجیتال در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه

سمیه نگهداری؛ محمد حسن صیف؛ محمد رضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی؛ احمد رستگار

دوره 9، شماره 1 ، خرداد 1399، ، صفحه 67-86

https://doi.org/10.30473/sc.2020.48026.2423

چکیده
  مقدمه: هدف از پژوهش حاضر ارائه ی مدل علی روابط نیاز به شناخت و غوطه وری در جریان بازیهای دیجیتال در میان دانش آموزان دوره دوم متوسطه ی شهر شیراز در سال تحصیلی 97-96 به روش تحلیل مسیر است. روش: نمونه آماری این پژوهش شامل 600 نفر از دانش آموزان شهر شیراز که به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شده  و به ترکیبی از پرسشنامه های نیاز ...  بیشتر