با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
تأثیر آموزش شعر بر بازبینی حافظه کودکان

محمدباقر موحدی مهرابادی؛ سحرانه جوادی آسایش

دوره 3، شماره 1 ، تیر 1393، ، صفحه 125-135

چکیده
  مقدمه: هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر آموزش شعر بر بازبینی حافظه کودکان می­باشد. روش: 24 نفر از دانش آموزان پسر پایه اول ابتدایی با استفاده از روش نمونه­گیری تصادفی چند مرحله­ای انتخاب شدند. طرح پژوهش حاضر، در چهارچوب طرح نیمه آزمایشی و از نوع پیش آزمون ـ پس آزمون با گروه کنترل می­ باشد. به این ترتیب 12 دانش­ آموز گروه آزمایشی، ...  بیشتر