با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت

محمدباقر ریحانی؛ سامان کمری؛ رقیه زارعی؛ وحید نجاتی

دوره 5، شماره 2 ، دی 1395، ، صفحه 136-154

چکیده
  مقدمه: هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش واسطه‌ای هیجانات پیشرفت در ارتباط بین شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل بود. روش: روش پژوهش حاضر از نوع تحقیقات توصیفی و طرح همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش را تمامی دانشجویان شهر شیراز در سال تحصیلی 95-96 تشکیل می‌دادند که از این میان تعداد 278 نفر (107 پسر و 171 دختر) به روش نمونه-گیری خوشه‌ای انتخاب شدند. برای ...  بیشتر