با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری

منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ میرمحمود میرنسب؛ لیلا کلیایی

دوره 7، شماره 1 ، مرداد 1397، ، صفحه 53-74

چکیده
  مقدمه: ازآنجاکه نقص در کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان قربانی قلدری یکی از عوامل تشدید و تداوم قربانی شدن این افراد است و از طرفی مطالعات انجام‌شده، حاکی از تأثیر یادگیری حل مسئله بر ارتقا کفایت اجتماعی است، در این راستا هدف ازپژوهش حاضرتعیین اثربخشی آموزش برنامه حل مسئله اجتماعی طراحی‌شده بر مؤلفه‌های کفایت اجتماعی در دانش‌آموزان ...  بیشتر