با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
اثربخشی آموزش برنامه مدیریت استرس مبتنی بر مؤلفه های شناختی اجتماعی بر سبک های تفکر

عزت اله کردمیرزا؛ شیوا شمس زهرایی

دوره 9، شماره 1 ، خرداد 1399، ، صفحه 87-106

https://doi.org/10.30473/sc.2020.33634.2033

چکیده
  مقدمه: آموزش مدیریت استرس با تاکید بر سبک­های تفکر به عنوان یک مداخله چندوجهی که شامل مؤلفه­های شناختی اجتماعی است، می­تواند به عنوان یک مداخله مؤثر بر استرس مورد توجه قرار گیرد. هدف از پژوهش حاضر، تعیین اثربخشی این مداخله چندوجی بر سبک تفکر بود. روش: برای این منظور، طرح پژوهش شبه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون و گروه کنترل طراحی ...  بیشتر