با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی

وحید نجاتی؛ سارا آقایی ثابت؛ مرضیه خوشحالی پناه

دوره 2، شماره 2 ، اسفند 1392، ، صفحه 47-53

چکیده
  مقدمه: کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه (ADHD) اغلب در تعاملات اجتماعی با همسالان دچار مشکلات هستند و با طرد همسالان و انزوای اجتماعی مواجه می­ شوند. با این حال نقص در کارکردهای اجتماعی این کودکان هنوز مورد تردید است. هدف پژوهش حاضر مقایسه توانایی شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به ADHD و کودکان عادی می­ باشد. روش: بدین منظور ...  بیشتر