با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی

مژگان سپاه منصور؛ المیرا معمار؛ معصومه آزموده

دوره 1، شماره 2 ، دی 1391، ، صفحه 92-100

چکیده
  در این پژوهش، بررسی رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش متشکل از کلیه مدیران آموزشی دانشگاه­ های آزاد اسلامی شهر تهران بود، که تعداد 120 نفر (76 زن و 44 مرد) به روش نمونه­ گیری خوشه­ ای چند مرحله­ ای  انتخاب شدند. برای اندازه­ گیری عزت نفس از آزمون عزت نفس کوپراسمیت ...  بیشتر