با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران

مزگان سپاه منصور؛ علی شاکر دولق؛ محمد مهدی جهانگیری

دوره 2، شماره 1 ، تیر 1392، ، صفحه 69-75

چکیده
  مقدمه: این پژوهش با هدف بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با متقاعدسازی در مدیران صورت گرفت. روش: در یک مطالعه از نوع همبستگی230 مدیر (115مرد، 115 زن) از بین مدیران شهر اردبیل به روش نمونه­گیری دردسترس انتخاب شدند و پرسشنامه­ های آزمون­های اضطراب تعامل اجتماعی، فهرست عواطف مثبت و منفی و پرسشنامه متقاعدسازی را تکمیل نمودند. ...  بیشتر