با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
اثربخشی آموزش فرزندپروری ترکیبی (زیستی- اجتماعی) به مادران بر خودکارآمدی ادراک‌شده کودکان فزون وزن

شهناز نوحی؛ حمید رضا حاتمی؛ مسعود جان بزرگی؛ اشرف السادات بنی جمالی

دوره 6، شماره 1 ، مرداد 1396، ، صفحه 77-90

چکیده
  مقدمه: سبک فرزندپروری والدین نقش مهمی در سلامت جسمانی و سلامت روان‌شناختی کودکان دارند. پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش فرزندپروری ترکیبی (زیستی– اجتماعی) به مادران بر خودکارآمدی ادراک‌شده کودکان فزون‌وزن انجام شده است. روش: پژوهش حاضر از نوع پژوهش‌های نیمه آزمایشی است. جامعه مورد بررسی شامل کلیه دانش‌آموزان پسر مقطع دبستان ...  بیشتر