با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان

فاطمه شکری؛ احمد علیپور؛ مژگان آگاه هریس

دوره 1، شماره 2 ، دی 1391، ، صفحه 81-92

چکیده
  هدف پژوهش حاضر اثربخشی مداخله­ شناختی - رفتاری  مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی  و حرمت خود  دانشجویان دختر پیام نور بود. بنابراین با استفاده از روش نمونه­ گیری در دسترس، 30 نفر از دانشجویان دختر بر اساس معیارهای ورود- خروج از میان داوطلبان انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه (آزمایش و گواه) جایگزین شدند. کلیه آزمودنی­های ...  بیشتر