با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
رابطه راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد با مسئولیت پذیری

سید مجتبی عقیلی؛ الهه سادات نصیری

دوره 3، ویژه نامه ، اسفند 1393، ، صفحه 109-125

چکیده
  مقدمه: پژوهش حاضربا هدف تعیین رابطه راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد با مسؤولیت پذیری صورت گرفته است. روش: بدین منظور، از میان 7690 دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه تعداد 364 نفر به شیوه نمونه‌گیری خوشه‌ای تصادفی به عنوان گروه نمونه انتخاب گردید. جهت جمع آوری  داده ها از پرسشنامه­های راهبردهای یادگیری، سبک های اسنادو پرسشنامه سنجش میزان ...  بیشتر