با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
مقایسه نظریه ذهن در کودکان بد سرپرست و عادی

علی اصغر کاکوجویباری؛ مهناز علی اکبری؛ طاهره قربانی

دوره 4، شماره 1 ، شهریور 1394، ، صفحه 146-156

چکیده
  مقدمه: هدف پژوهش حاضر، مقایسه نظریه ذهن در کودکانبد سرپرست و عادی بود. روش: روش پژوهش از نوع علی مقایسه‌ای و جامعه آماری مشتمل بر کودکان 9 تا 12 ساله که دارای شرایط بدسرپرستی یا عادی که در سال تحصیلی 92-93 مشغول به تحصیل در شهر اصفهان بودند. روش نمونه‌گیری به شیوه تصادفی خوشه‌ای چند مرحله‌ای بود که از بین مدارس پسرانه نواحی شش‌گانه شهر ...  بیشتر