با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آزادفلاح، پرویز کفایت هیجانی در دختران نوجوان بر اساس بهزیستی ادراک شده [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 137-153]

ا

  • امیری، سهراب عملکرد در قضاوت اخلاقی شخصی و غیر‌شخصی بر اساس ابعاد تجارب هیجانی زیرآستانه‌ای مثبت و منفی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 48-61]

ب

  • باقریان، فاطمه بررسی ادراک زنان جوان ایرانی از هنجارهای زنانگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 84-96]

  • باقریان، فاطمه بررسی ویژگیهای شناختی-اجتماعی بازنمایی ذهنی دغدغه های اخلاقی: گروه بندی، جهت گیری انگیزشی و بافت ارتباطی بنیادهای اخلاقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 109-126]

  • بختی، مجتبی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی، روانشناختی و کاهش نشانه‌های کودکان دارای اختلال سلوک [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 157-175]

  • بدری گرگری، رحیم آیا ذهن خوانی به واسطه‌ی نوع دیدگاه‌ دیگران محدود می‌شود؟ [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 67-83]

  • براتی، زهرا نقش واسطه‌ای مقایسه اجتماعی در رابطه با حمایت اجتماعی ادراک شده والدین و همسالان با مادی‌گرایی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-101]

  • بیرامی، منصور اثربخشی درمان ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت در کاهش اضطراب اجتماعی و نگرش های ناکارآمد نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]

  • برقی ایرانی، زیبا اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی، روانشناختی و کاهش نشانه‌های کودکان دارای اختلال سلوک [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 157-175]

  • بگیان کوله مرز، محمدجواد اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی، روانشناختی و کاهش نشانه‌های کودکان دارای اختلال سلوک [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 157-175]

ت

  • تقوی، نغمه کفایت هیجانی در دختران نوجوان بر اساس بهزیستی ادراک شده [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 137-153]

ج

  • جوانمرد، غلامحسین مطالعه ارتباط نظریه ذهن با ناگویی هیجانی در یک گروه غیربالینی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 127-145]

  • جوکار، بهرام پیش‌بینی تصمیم‌گیری تحلیلی توسط هیجان شادی و ابعاد سبک‌های شناختی با واسطه‌گری تمایلات فراشناختی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-27]

ح

  • حاتمی، جواد بررسی ویژگیهای شناختی-اجتماعی بازنمایی ذهنی دغدغه های اخلاقی: گروه بندی، جهت گیری انگیزشی و بافت ارتباطی بنیادهای اخلاقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 109-126]

  • حاجی یخچالی، علیرضا مقایسه‌ خودکارآمدی در تعامل با همسالان و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر با رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 102-123]

  • حاجلو، نادر تعیین پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس دلسوزی برای زندگی دیگران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 35-47]

  • حسنی، جعفر عملکرد در قضاوت اخلاقی شخصی و غیر‌شخصی بر اساس ابعاد تجارب هیجانی زیرآستانه‌ای مثبت و منفی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 48-61]

  • حسینی، سید عدنان تأثیر آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری کلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 124-136]

  • حسینقلی، فاطمه نقش واسطه‌ای مقایسه اجتماعی در رابطه با حمایت اجتماعی ادراک شده والدین و همسالان با مادی‌گرایی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-101]

  • حقیقی کرمانشاهی، مارال مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانواده‌های تک‌فرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-34]

  • حمزوی عابدی، فاطمه بررسی ادراک زنان جوان ایرانی از هنجارهای زنانگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 84-96]

ر

  • رحیمی، مهدی پیش‌بینی تصمیم‌گیری تحلیلی توسط هیجان شادی و ابعاد سبک‌های شناختی با واسطه‌گری تمایلات فراشناختی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-27]

  • رحمانیان، مهدیه تأثیر تفکر انتقادی و بافت موقعیتی در ادراک گفتمان با نقش تعدیل‌کنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 76-88]

  • رستگار، احمد بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه پرسشنامه نیاز به شناخت(NCS) در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 53-66]

  • رنجبر نوشری، فرزانه تعیین پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس دلسوزی برای زندگی دیگران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 35-47]

ز

  • زارع، حسین بررسی نسبت روایی محتوایی و سازه ای پرسشنامه انتظارات آموزشی در زمینه محتوای درسی الکترونیکی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 62-75]

  • زارع، حسین بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه پرسشنامه نیاز به شناخت(NCS) در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 53-66]

  • زمانی، مریم تأثیر تفکر انتقادی و بافت موقعیتی در ادراک گفتمان با نقش تعدیل‌کنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 76-88]

س

  • سپاه منصور، مزگان نقش واسطه‌ای مقایسه اجتماعی در رابطه با حمایت اجتماعی ادراک شده والدین و همسالان با مادی‌گرایی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-101]

  • سلیمی، حسین تأثیر آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری کلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 124-136]

ش

  • شاهقلیان، مهناز نقش واسطه ای عاطفه مثبت و منفی در رابطه بین سبک های حساسیت پردازش حسی و ناگویی خلقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-40]

  • شفیعی، زهرا آیا ذهن خوانی به واسطه‌ی نوع دیدگاه‌ دیگران محدود می‌شود؟ [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 67-83]

  • شکری، امید بررسی ویژگیهای شناختی-اجتماعی بازنمایی ذهنی دغدغه های اخلاقی: گروه بندی، جهت گیری انگیزشی و بافت ارتباطی بنیادهای اخلاقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 109-126]

  • شهبازی راد، افسانه مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانواده‌های تک‌فرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-34]

  • شهنی ییلاق، منیجه مقایسه‌ خودکارآمدی در تعامل با همسالان و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر با رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 102-123]

ص

  • صیف، محمد حسن ارائه الگوی روابط علّی جهت گیری هدف تحصیلی و درگیری شناختی: نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]

ط

  • طالبی، سعید بررسی نسبت روایی محتوایی و سازه ای پرسشنامه انتظارات آموزشی در زمینه محتوای درسی الکترونیکی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 62-75]

ع

  • عبداللهی، محمدحسین نقش واسطه ای عاطفه مثبت و منفی در رابطه بین سبک های حساسیت پردازش حسی و ناگویی خلقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-40]

  • علی اکبری، مهناز مقایسه نظریه ذهن در کودکان بد سرپرست و عادی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 146-156]

  • علامه، عاطفه مقایسه‌ خودکارآمدی در تعامل با همسالان و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر با رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 102-123]

  • علیزاده گورادل، جابر اثربخشی درمان ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت در کاهش اضطراب اجتماعی و نگرش های ناکارآمد نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]

ف

  • فرمانی، سعید آیا ذهن خوانی به واسطه‌ی نوع دیدگاه‌ دیگران محدود می‌شود؟ [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 67-83]

ق

  • قربانی، طاهره مقایسه نظریه ذهن در کودکان بد سرپرست و عادی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 146-156]

ک

  • کاکوجویباری، علی اصغر مقایسه نظریه ذهن در کودکان بد سرپرست و عادی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 146-156]

  • کریمیان، زهرا مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانواده‌های تک‌فرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-34]

  • کریم نژاد، سعید تأثیر تفکر انتقادی و بافت موقعیتی در ادراک گفتمان با نقش تعدیل‌کنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 76-88]

  • کشوری، فاطمه تفاوت جنسی در توجه اشتراکی: شواهدی از مغز مردانه اتیسم با استفاده از ابزار ردیاب چشم [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 97-108]

گ

  • گوهری، سمیرا نقش واسطه ای عاطفه مثبت و منفی در رابطه بین سبک های حساسیت پردازش حسی و ناگویی خلقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-40]

م

  • محبوبی، طاهر تأثیر آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری کلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 124-136]

  • محمدی قره قوزلو، رقیه مطالعه ارتباط نظریه ذهن با ناگویی هیجانی در یک گروه غیربالینی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 127-145]

  • محمودی، نگار نقش واسطه ای عاطفه مثبت و منفی در رابطه بین سبک های حساسیت پردازش حسی و ناگویی خلقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-40]

  • مظاهری، محمدعلی بررسی ادراک زنان جوان ایرانی از هنجارهای زنانگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 84-96]

  • منصوری سپهر، روح الله تفاوت جنسی در توجه اشتراکی: شواهدی از مغز مردانه اتیسم با استفاده از ابزار ردیاب چشم [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 97-108]

  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز مقایسه‌ خودکارآمدی در تعامل با همسالان و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر با رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 102-123]

  • موتابی، فرشته کفایت هیجانی در دختران نوجوان بر اساس بهزیستی ادراک شده [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 137-153]

  • موحدی، یزدان اثربخشی درمان ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت در کاهش اضطراب اجتماعی و نگرش های ناکارآمد نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]

ن

  • نجات، پگاه بررسی ویژگیهای شناختی-اجتماعی بازنمایی ذهنی دغدغه های اخلاقی: گروه بندی، جهت گیری انگیزشی و بافت ارتباطی بنیادهای اخلاقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 109-126]

  • نجاتی، وحید تفاوت جنسی در توجه اشتراکی: شواهدی از مغز مردانه اتیسم با استفاده از ابزار ردیاب چشم [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 97-108]

  • نوریان، ناهید تأثیر تفکر انتقادی و بافت موقعیتی در ادراک گفتمان با نقش تعدیل‌کنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 76-88]