با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آزموده، معصومه رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 92-100]

  • آگاه هریس، مژگان اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-92]

ا

  • احمدی، اکرم تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص‌های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-51]

  • اسماعیلیان اردستانی، زهره تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص‌های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-51]

  • اعراب شیبانی، خدیجه تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 41-52]

  • افخمی اردکانی، محمد تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 41-52]

  • اورکی، محمد مقایسه خودراهبری، نوجویی و سایر ویژگی های شخصیتی با بهبودی و بازگشت به مصرف مواد مخدر و سلامت روان گروهی از درمانجویان وابسته به مواد [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 23-33]

  • اورکی، محمد اثربخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط برمیزان سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 52-61]

ب

  • باغبان، ایران بررسی فرآیند شناختی تحول آرزوهای شغلی در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 69-80]

  • برادران، مجید تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 32-39]

  • بیرامی، منصور پیش بینی توان حل مسأله اجتماعی بر اساس سبک های شناختی در جمعیت دانشجویی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-84]

پ

  • پیرخائفی، علی رضا بررسی و مقایسه هوش هیجانی دانشجویان دارا و فاقد توانایی حل مسأله/ انعطاف پذیری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-6]

  • پیرخائفی، علیرضا ارتباط مؤلفه های فراشناختی خلاقیت با سلامت روان در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 101-112]

  • پورشریفی، حمید تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 41-52]

ج

  • جمالی، چیمن اثربخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط برمیزان سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 52-61]

  • جوادیان، زهرا تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص‌های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-51]

ح

  • حاتمی، جواد نقش هماهنگی شناختی در رابطه شناخت اجتماعی ضمنی و آشکار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 11-22]

  • حسنی، لقمان بررسی تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر منبع کنترل و کاهش ناهماهنگی (برانگیختگی) شناختی دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان های شهرستان بانه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 66-76]

  • حسن زاده، پرستو بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی بم فرم کوتاه با تأکید بر تحلیل عاملی در جمعیت ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 44-58]

  • حسینی نسب بازکیایی، سیده معصومه مقایسه خودراهبری، نوجویی و سایر ویژگی های شخصیتی با بهبودی و بازگشت به مصرف مواد مخدر و سلامت روان گروهی از درمانجویان وابسته به مواد [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 23-33]

خ

ز

  • زارع، حسین بررسی تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر منبع کنترل و کاهش ناهماهنگی (برانگیختگی) شناختی دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان های شهرستان بانه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 66-76]

  • زارع، حسین اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 14-31]

  • زارع، حسین تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 41-52]

س

  • سپاه منصور، مژگان رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 92-100]

  • سمیعی، فاطمه بررسی فرآیند شناختی تحول آرزوهای شغلی در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 69-80]

  • سواری، کریم بررسی میزان رواج اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان (دختر و پسر) دانشگاه پیام نور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 62-68]

ش

  • شقاقی، فرهاد تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 32-39]

  • شکری، فاطمه اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-92]

ص

  • صادقیان، علیرضا بررسی فرآیند شناختی تحول آرزوهای شغلی در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 69-80]

  • صفاری نیا، مجید بررسی تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر منبع کنترل و کاهش ناهماهنگی (برانگیختگی) شناختی دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان های شهرستان بانه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 66-76]

ع

  • عابدی، محمدرضا بررسی فرآیند شناختی تحول آرزوهای شغلی در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 69-80]

  • علی اکبری دهکردی، مهناز بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی بم فرم کوتاه با تأکید بر تحلیل عاملی در جمعیت ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 44-58]

  • علیپور، احمد تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 41-52]

  • علیپور، احمد اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-92]

  • علیزاده، حکیمه پیش بینی توان حل مسأله اجتماعی بر اساس سبک های شناختی در جمعیت دانشجویی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-84]

  • علیزاده گورادل، جابر پیش بینی توان حل مسأله اجتماعی بر اساس سبک های شناختی در جمعیت دانشجویی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-84]

  • علوی لنگرودی، سمیه السادات اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 14-31]

ف

  • فرج الهی، مهران اثربخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط برمیزان سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 52-61]

ک

  • کاکو جویباری، علی اصغر تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 32-39]

  • کریمی فیروزجایی، علی اثربخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط برمیزان سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 52-61]

  • کمالی زارچ، محمود اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 14-31]

گ

  • گل پرور، محسن تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص‌های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-51]

م

  • ماشینچی عباسی، نعیمه جنسیت، ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-13]

  • محتشمی، طیبه بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی بم فرم کوتاه با تأکید بر تحلیل عاملی در جمعیت ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 44-58]

  • معمار، المیرا رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 92-100]

  • معنوی پور، داود مقایسه باورهای معرفت شناسی دانشجویان بر اساس جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 59-65]

  • معنوی پور، داود بررسی و مقایسه هوش هیجانی دانشجویان دارا و فاقد توانایی حل مسأله/ انعطاف پذیری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-6]

ن

  • نجات، پگاه نقش هماهنگی شناختی در رابطه شناخت اجتماعی ضمنی و آشکار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 11-22]

ه

  • هاشمی، تورج جنسیت، ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-13]

  • هاشمی نصرت آباد، تورج پیش بینی توان حل مسأله اجتماعی بر اساس سبک های شناختی در جمعیت دانشجویی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-84]