با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آخوندی، نیلا رابطه زبان بدن با ادراک تعامل اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 147-156]

ا

  • امیری، سهراب بررسی تفاوت‌های فردی در حافظه هیجانی با توجه به حساسیت پردازش محرک‌های حسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]

  • اورکی، محمد تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی کودکان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 167-183]

ب

  • برادران، مجید مقایسه ابعاد سرشت و منش و تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان مضطرب و سالم [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 67-76]

  • بیرامی، منصور برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه‌گری همدلی شناختی و عاطفی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]

  • بیرامی، منصور اثربخشی توانبخشی نوروسایکولوژیکی بر بهبود کارکرد شناختی (توجه) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-20]

  • برقی ایرانی، زیبا تعیین ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه چند بعدی اجتناب تجربی (MEAQ) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-82]

  • بشرپور، سجاد مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر و آموزش یکپارچه شایستگی‌های هیجانی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی و روانشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]

  • بگیان کوله مرز، محمدجواد تعیین ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه چند بعدی اجتناب تجربی (MEAQ) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-82]

  • بنی جمالی، اشرف السادات اثربخشی آموزش فرزندپروری ترکیبی (زیستی- اجتماعی) به مادران بر خودکارآمدی ادراک‌شده کودکان فزون وزن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 77-90]

پ

  • پورشریفی، حمید برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه‌گری همدلی شناختی و عاطفی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]

ت

  • ترخان، مرتضی تاثیردرمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر افکار خودآیند منفی و نگرش‌های ناکارآمد زنان مبتلا به سرطان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]

  • تقی زاده، هادی نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 125-142]

ج

  • جان بزرگی، مسعود اثربخشی آموزش فرزندپروری ترکیبی (زیستی- اجتماعی) به مادران بر خودکارآمدی ادراک‌شده کودکان فزون وزن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 77-90]

ح

  • حاتمی، جواد اثربخشی القا رفتار جامعه پسند بر سلامت روانی و جسمانی: نقش شفقت خود و بهوشیاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-57]

  • حاتمی، جواد پردازش ادراکی در باورهای فراطبیعی: بررسی سرعت واکنش و سوگیری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 113-124]

  • حاتمی، حمید رضا اثربخشی آموزش فرزندپروری ترکیبی (زیستی- اجتماعی) به مادران بر خودکارآمدی ادراک‌شده کودکان فزون وزن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 77-90]

  • حاجی یخچالی، علیرضا نقش انگیزش درونی ـ بیرونی و هدف تبحری ـ عملکردگرا در پیش‌بینی خود کارآمدی خلاق دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان‌های شهرستان رومشگان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-42]

  • حاجلو، نادر مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر و آموزش یکپارچه شایستگی‌های هیجانی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی و روانشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]

د

  • دهستانی، مهدی اثر ‏میانجی همدلی، نشخوار فکری و خشم در رابطه بین خودشیفتگی و فقدان بخشش میان فردی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 143-154]

  • دهقان، مجتبی مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذب‏کننده و سبک شناختی کاوش کننده [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]

ر

  • رستگار، احمد ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و درگیری شناختی با نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و هیجانات تحصیلی (موردی از دانشجویان دوره های مجازی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-26]

  • رسولی، علی مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذب‏کننده و سبک شناختی کاوش کننده [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]

  • رنجبر نوشری، فرزانه مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر و آموزش یکپارچه شایستگی‌های هیجانی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی و روانشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]

  • روحی جهرمی، فاطمه رابطه زبان بدن با ادراک تعامل اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 147-156]

ز

  • زارع، حسین اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در بهبود انعطاف پذیری و همجوشی شناختی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-134]

  • زارع، حسین رابطه زبان بدن با ادراک تعامل اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 147-156]

  • زارع، حسین تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی کودکان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 167-183]

  • زین الدینی میمند، زهرا نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 125-142]

س

  • سپهوندی، محمد علی اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-146]

  • سلطانی، امان ا.... نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 125-142]

  • سهرابی، احمد پردازش ادراکی در باورهای فراطبیعی: بررسی سرعت واکنش و سوگیری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 113-124]

ش

  • شاهقلیان، مهناز مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذب‏کننده و سبک شناختی کاوش کننده [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]

  • شهنی ییلاق، منیجه نقش انگیزش درونی ـ بیرونی و هدف تبحری ـ عملکردگرا در پیش‌بینی خود کارآمدی خلاق دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان‌های شهرستان رومشگان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-42]

ص

  • صادقی، الهه تاثیردرمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر افکار خودآیند منفی و نگرش‌های ناکارآمد زنان مبتلا به سرطان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]

  • صدری دمیرچی، اسماعیل نقش همجوشی شناختی، ادراک تعامل اجتماعی و مؤلفه های اجتناب شناختی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]

  • صفاری نیا، مجید اثر ‏میانجی همدلی، نشخوار فکری و خشم در رابطه بین خودشیفتگی و فقدان بخشش میان فردی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 143-154]

  • صمدی فرد، حمیدرضا نقش همجوشی شناختی، ادراک تعامل اجتماعی و مؤلفه های اجتناب شناختی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]

ض

  • ضابط، مریم تعیین ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه چند بعدی اجتناب تجربی (MEAQ) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-82]

ع

  • عبدالهی، محمدحسین مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذب‏کننده و سبک شناختی کاوش کننده [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]

  • عبدالهی، محمد حسین بررسی تفاوت‌های فردی در حافظه هیجانی با توجه به حساسیت پردازش محرک‌های حسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]

  • عزیزی، امیر اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-146]

  • عیسی زادگان، علی بررسی تفاوت‌های فردی در حافظه هیجانی با توجه به حساسیت پردازش محرک‌های حسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]

  • عطار قصبه، زهرا تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی کودکان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 167-183]

  • عندلیب کورایم، مرتضی برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه‌گری همدلی شناختی و عاطفی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]

ف

  • فرامرزی، حمید نقش انگیزش درونی ـ بیرونی و هدف تبحری ـ عملکردگرا در پیش‌بینی خود کارآمدی خلاق دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان‌های شهرستان رومشگان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-42]

  • فطری، اعظم اثر ‏میانجی همدلی، نشخوار فکری و خشم در رابطه بین خودشیفتگی و فقدان بخشش میان فردی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 143-154]

ق

  • قربانی، نیما اثربخشی القا رفتار جامعه پسند بر سلامت روانی و جسمانی: نقش شفقت خود و بهوشیاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-57]

  • قربان شیرودی، شهره تاثیردرمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر افکار خودآیند منفی و نگرش‌های ناکارآمد زنان مبتلا به سرطان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]

ک

  • کاشانکی، حامد اثربخشی القا رفتار جامعه پسند بر سلامت روانی و جسمانی: نقش شفقت خود و بهوشیاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-57]

  • کرملو، سمیرا مقایسه سبک‏های اسنادی، طرحواره‏های ناسازگار اولیه و نگرش‏های ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]

  • کریمی نژاد، کلثوم تعیین ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه چند بعدی اجتناب تجربی (MEAQ) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-82]

  • کیهانیان، شهربانو تاثیردرمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر افکار خودآیند منفی و نگرش‌های ناکارآمد زنان مبتلا به سرطان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]

گ

  • گنجی، نیما مقایسه سبک‏های اسنادی، طرحواره‏های ناسازگار اولیه و نگرش‏های ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]

م

  • مرادی، آسیه تعیین ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه چند بعدی اجتناب تجربی (MEAQ) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-82]

  • میر دریکوند، فضل اله اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-146]

  • معین الغربایی، فاطمه مقایسه سبک‏های اسنادی، طرحواره‏های ناسازگار اولیه و نگرش‏های ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]

  • منظری توکلی، حمدا... نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 125-142]

  • موحدی، یزدان اثربخشی توانبخشی نوروسایکولوژیکی بر بهبود کارکرد شناختی (توجه) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-20]

ن

  • نرماشیری، عبدالواحد پردازش ادراکی در باورهای فراطبیعی: بررسی سرعت واکنش و سوگیری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 113-124]

  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر و آموزش یکپارچه شایستگی‌های هیجانی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی و روانشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]

  • نوحی، شهناز اثربخشی آموزش فرزندپروری ترکیبی (زیستی- اجتماعی) به مادران بر خودکارآمدی ادراک‌شده کودکان فزون وزن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 77-90]

  • نوفرستی، اعظم مقایسه سبک‏های اسنادی، طرحواره‏های ناسازگار اولیه و نگرش‏های ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]

ه

  • هاشمی، تورج برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه‌گری همدلی شناختی و عاطفی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم بررسی تفاوت‌های فردی در حافظه هیجانی با توجه به حساسیت پردازش محرک‌های حسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]