با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

ا

  • ارجمندنیا، علی اکبر اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

  • اسکندرنژاد، مهتا نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]

  • اشعری، زهرا آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

  • افتخار زاده، سید فرهاد الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

  • امیری، سهراب نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوت‌های اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]

  • امینی، فهیمه اثربخشی آموزش حافظه‌ کاری بر عملکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]

ب

  • بیرامی، منصور اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]

ت

  • ترخان، مرتضی پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]

ج

  • جعفری، صدیقه ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]

ح

  • حسن آبادی، حمیدرضا اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

  • حسینقلی، فاطمه الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

خ

  • خاکساربلداجی، محمدعلی اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

  • خرازی، سید کمال طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]

د

  • دارابی، مصطفی اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبک‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]

  • دهستانی، مهدی اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرک‌ها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]

ر

  • رحمانیان، مهدیه اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرک‌ها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]

  • رضایی، فاطمه تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه ‏گری آشفتگی روان‏شناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]

  • رضائیان، صهبا طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]

س

  • سلیمی، حسین تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه ‏گری آشفتگی روان‏شناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]

  • سواری، کریم اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]

ص

  • صدیقی، زهرا بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]

  • صرامی، غلامرضا آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

  • صیف، محمد حسن ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطه‌ای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]

ع

  • عبدالهی، محمدحسین اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

  • عیسی زادگان، علی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]

  • علی‌اکبری دهکردی، مهناز اثربخشی آموزش حافظه‌ کاری بر عملکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]

  • علیزاده فرد، سوسن بررسی خصوصیات روان‌سنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]

  • علمی منش، نیلا اثربخشی مدل مداخلۀ سرمایه روان‌شناختی (PCI) بر اهمال‌کاری تحصیلی و اهمال‌کاری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 159-172]

  • علوی، سیده فاطمه اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرک‌ها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]

ف

  • فرزاد، ولی الله الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

ق

  • قدم پور، عزت اله تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه ‏گری آشفتگی روان‏شناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]

ک

  • کاکو جویباری، علی اصغر اثربخشی آموزش حافظه‌ کاری بر عملکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]

  • کدیور، پروین آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

  • کدیور، پروین اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

  • کلیایی، لیلا اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]

  • کمری، سامان ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]

  • کوشکی، شیرین الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

گ

  • گلستانه، سید موسی اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان‌بر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]

م

  • محمدزاده، سروه برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 153-170]

  • میرنسب، میرمحمود اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]

  • معنوی پور، داود اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبک‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]

  • میکاییلی، فرزانه بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]

ن

  • نجاتی، وحید ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]

  • نوروزی، فاطمه اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان‌بر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]

ه

  • هاشمی، تورج اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]

ی