با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آموزش محیط زیست ارزیابی و آماده‌سازی مربیان مهدکودک‌ها برای آموزش محیط زیست به کودکان (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 114-124]

  • آموزش مهارت های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن در نوجوانان پرخاشگر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-66]

  • آینده‎نگر هنجاریابی و روایی پرسشنامه حافظه گذشته‎نگر - آینده‎نگر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 45-56]

ا

  • احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی ارتباط حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تنهایی اجتماعی ـ عاطفی با اعتیاد به اینترنت در جامعه دانشجویی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 109-122]

  • اختلالات خوردن اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاس‌های اختلالات خوردن دانش‌آموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]

  • اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-72]

  • ارزیابی ارزیابی و آماده‌سازی مربیان مهدکودک‌ها برای آموزش محیط زیست به کودکان (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 114-124]

  • اعتیاد به اینترنت ارتباط حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تنهایی اجتماعی ـ عاطفی با اعتیاد به اینترنت در جامعه دانشجویی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 109-122]

  • القای هیجان تاثیر القای هیجان روی نشانگر های زیستی حرکتی کاربر رایانه «دیدگاه محاسبات احساسی » [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 31-43]

  • انتخابات تحلیل شناختی- اجتماعی پیام های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ایران با توجه به مدل حکمرانی خوب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-99]

  • انتزاعی- تصادفی تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]

  • انتزاعی-متوالی) تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]

  • اندروژنی بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی کودکان در جمعیت ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 7-15]

ب

  • بازبینی حافظه تأثیر آموزش شعر بر بازبینی حافظه کودکان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-135]

  • بازی ویدیویی کنشی(اکشن) تأثیر بازی های ویدیویی کنشی (اکشن) بر توجه انتخابی بینایی کودکان نارساخوان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 59-70]

  • بی‌اشتهایی عصبی اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاس‌های اختلالات خوردن دانش‌آموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]

  • بهزیستی روانشناختی رابطه سرمایه اجتماعی با بهزیستی روان شناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 44-54]

پ

  • پرخاشگری اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن در نوجوانان پرخاشگر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-66]

  • پرخوری عصبی اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاس‌های اختلالات خوردن دانش‌آموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]

ت

  • تبلیغات تحلیل شناختی- اجتماعی پیام های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ایران با توجه به مدل حکمرانی خوب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-99]

  • تحول تفکر خلاق تحول تفکر خلاق در کودکان یک زبانه و دوزبانه زودهنگام [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-113]

  • تغییرات فیزیولوژیک بررسی نقش سبک‌های تصمیم‌گیری در ناهماهنگی شناختی و تغییرات فیزیولوژیک ناشی از آن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]

  • تغییر نگرش اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاس‌های اختلالات خوردن دانش‌آموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]

  • تفکر انتقادی دموکراسی آموزشی در مدارس و تأثیر آن بر رشد مهارت تفکر انتقادی و اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-108]

  • توجه انتخابی بینایی تأثیر بازی های ویدیویی کنشی (اکشن) بر توجه انتخابی بینایی کودکان نارساخوان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 59-70]

  • تئوری انتخاب تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر میزان سهل انگاری فردی و اجتماعی دانشجویان زن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-94]

ج

  • جامعه ستیزی برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]

  • جهت گیری اجتماعی نقش جهت گیری اجتماعی بر رفتار اخلاقی با توجه به نقش میانجی معنویت [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 30-44]

ح

  • حافظه کاری تاثیرآموزش راهبردهای نظم جویی هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به ظرفیت حافظه کاری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 7-30]

  • حافظه گذشته‎نگر هنجاریابی و روایی پرسشنامه حافظه گذشته‎نگر - آینده‎نگر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 45-56]

  • حکمرانی خوب تحلیل شناختی- اجتماعی پیام های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ایران با توجه به مدل حکمرانی خوب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-99]

  • حمایت اجتماعی ادراک شده ارتباط حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تنهایی اجتماعی ـ عاطفی با اعتیاد به اینترنت در جامعه دانشجویی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 109-122]

خ

  • خصوصیات روانسنجی بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی کودکان در جمعیت ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 7-15]

  • خطای فراحافظه تأثیر آموزش شعر بر بازبینی حافظه کودکان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-135]

  • خود میان بینی بررسی رابطه خود میان بینی با سازگاری اجتماعی دانشجویان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 141-152]

د

  • دانشجو رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-134]

  • دانشجویان رابطه سرمایه اجتماعی با بهزیستی روان شناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 44-54]

  • درماندگی آموخته شده تاثیر درماندگی آموخته شده بر سوگیری حافظه آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 16-29]

  • دست‌برتری تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]

  • دموکراسی آموزشی دموکراسی آموزشی در مدارس و تأثیر آن بر رشد مهارت تفکر انتقادی و اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-108]

  • دوزبانه زودهنگام تحول تفکر خلاق در کودکان یک زبانه و دوزبانه زودهنگام [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-113]

ذ

  • ذهن خوانی برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]

ر

  • ریاست جمهوری تحلیل شناختی- اجتماعی پیام های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ایران با توجه به مدل حکمرانی خوب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-99]

  • راهبردهای یادگیری رابطه راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد با مسئولیت پذیری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 109-125]

  • راهبردهای یادگیری خودگردان بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 71-82]

  • رفتار اخلاقی نقش جهت گیری اجتماعی بر رفتار اخلاقی با توجه به نقش میانجی معنویت [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 30-44]

  • رفتارهای تلافی‌جویانه نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافی‌جویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]

  • روایی هنجاریابی و روایی پرسشنامه حافظه گذشته‎نگر - آینده‎نگر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 45-56]

ز

  • زنانگی و مردانگی بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی کودکان در جمعیت ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 7-15]

س

  • سازگاری اجتماعی رابطه بین سوگیری شناختی متمرکز بر خود و مسئولیت پذیری با سازگاری اجتماعی زنان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 97-108]

  • سبک های اسناد رابطه راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد با مسئولیت پذیری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 109-125]

  • سبک‌های تصمیم‌گیری بررسی نقش سبک‌های تصمیم‌گیری در ناهماهنگی شناختی و تغییرات فیزیولوژیک ناشی از آن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]

  • سبک‌های شناختی(عینی-متوالی تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]

  • سرمایه اجتماعی رابطه سرمایه اجتماعی با بهزیستی روان شناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 44-54]

  • سهل انگاری اجتماعی رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-134]

  • سهل‌انگاری اجتماعی تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر میزان سهل انگاری فردی و اجتماعی دانشجویان زن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-94]

  • سهل انگاری فردی تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر میزان سهل انگاری فردی و اجتماعی دانشجویان زن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-94]

  • سودگرایی تاثیرآموزش راهبردهای نظم جویی هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به ظرفیت حافظه کاری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 7-30]

  • سوگیری حافظه آشکار تاثیر درماندگی آموخته شده بر سوگیری حافظه آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 16-29]

  • سوگیری شناختی متمرکز بر خود رابطه بین سوگیری شناختی متمرکز بر خود و مسئولیت پذیری با سازگاری اجتماعی زنان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 97-108]

ش

  • شخصیّت ضد اجتماعی برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]

  • شعر تأثیر آموزش شعر بر بازبینی حافظه کودکان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-135]

  • شهر تهران ارزیابی و آماده‌سازی مربیان مهدکودک‌ها برای آموزش محیط زیست به کودکان (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 114-124]

  • شیوه شناختی ـ رفتاری اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-72]

ع

  • عدالت تعاملی نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافی‌جویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]

  • عدالت توزیعی نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافی‌جویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]

  • عدالت رویه‌ای نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافی‌جویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]

  • عدالت سازمانی ادراک شده نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافی‌جویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]

  • عملکرد تحصیلی رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-134]

  • عینی-تصادفی تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]

ق

  • قصه گویی اثر بخشی قصه گویی بر مؤلفه های هوش اخلاقی کودکان دختر پیش دبستانی در شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-43]

  • قضاوت اخلاقی تاثیرآموزش راهبردهای نظم جویی هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به ظرفیت حافظه کاری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 7-30]

ک

  • کنترل دهانی اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاس‌های اختلالات خوردن دانش‌آموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]

  • کودکان اثر بخشی قصه گویی بر مؤلفه های هوش اخلاقی کودکان دختر پیش دبستانی در شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-43]

  • کودکان تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 83-96]

م

  • ماوس زیست سنج تاثیر القای هیجان روی نشانگر های زیستی حرکتی کاربر رایانه «دیدگاه محاسبات احساسی » [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 31-43]

  • محاسبه احساسی تاثیر القای هیجان روی نشانگر های زیستی حرکتی کاربر رایانه «دیدگاه محاسبات احساسی » [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 31-43]

  • مدیریت استرس اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاس‌های اختلالات خوردن دانش‌آموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]

  • مربیان مهدکودک ارزیابی و آماده‌سازی مربیان مهدکودک‌ها برای آموزش محیط زیست به کودکان (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 114-124]

  • مسؤولیت پذیری رابطه بین سوگیری شناختی متمرکز بر خود و مسئولیت پذیری با سازگاری اجتماعی زنان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 97-108]

  • مسؤولیت پذیری رابطه راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد با مسئولیت پذیری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 109-125]

  • معنویت نقش جهت گیری اجتماعی بر رفتار اخلاقی با توجه به نقش میانجی معنویت [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 30-44]

  • مقیاس نقش جنسی کودکان بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی کودکان در جمعیت ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 7-15]

  • مهارت حل مسئله اجتماعی بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 71-82]

  • مهارت های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-72]

  • مهارت‌های اجتماعی دموکراسی آموزشی در مدارس و تأثیر آن بر رشد مهارت تفکر انتقادی و اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-108]

  • مهارت های ارتباطی تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 83-96]

ن

  • نارساخوان تأثیر بازی های ویدیویی کنشی (اکشن) بر توجه انتخابی بینایی کودکان نارساخوان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 59-70]

  • ناهماهنگی شناختی بررسی نقش سبک‌های تصمیم‌گیری در ناهماهنگی شناختی و تغییرات فیزیولوژیک ناشی از آن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]

  • نظریه تشخیص علامت تاثیر درماندگی آموخته شده بر سوگیری حافظه آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 16-29]

  • نظریه ذهن اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن در نوجوانان پرخاشگر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-66]

  • نظریه ذهن تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 83-96]

  • نظریّه ذهن برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]

  • نظم‌جویی فرایندی هیجان تاثیرآموزش راهبردهای نظم جویی هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به ظرفیت حافظه کاری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 7-30]

ه

  • هیجان تاثیر درماندگی آموخته شده بر سوگیری حافظه آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 16-29]

  • همدلی برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]

  • هنجاریابی هنجاریابی و روایی پرسشنامه حافظه گذشته‎نگر - آینده‎نگر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 45-56]

  • هویت اجتماعی رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-134]

  • هوش اخلاقی اثر بخشی قصه گویی بر مؤلفه های هوش اخلاقی کودکان دختر پیش دبستانی در شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-43]

ی

  • یاگیری خودگردان بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 71-82]

  • یک زبانه تحول تفکر خلاق در کودکان یک زبانه و دوزبانه زودهنگام [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-113]