با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آرزوهای شغلی بررسی فرآیند شناختی تحول آرزوهای شغلی در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 69-80]

  • آموزش اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 14-31]

ا

  • ابتکار ذهنی ارتباط مؤلفه های فراشناختی خلاقیت با سلامت روان در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 101-112]

  • اثر بخشی بررسی تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر منبع کنترل و کاهش ناهماهنگی (برانگیختگی) شناختی دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان های شهرستان بانه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 66-76]

  • ارتباط زوجین اثربخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط برمیزان سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 52-61]

  • انعطاف‌پذیری ذهنی ارتباط مؤلفه های فراشناختی خلاقیت با سلامت روان در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 101-112]

  • اهمال‌کاری تحصیلی بررسی میزان رواج اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان (دختر و پسر) دانشگاه پیام نور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 62-68]

ب

  • باورهای معرفت شناختی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 14-31]

  • باورهای معرفت‌شناسی مقایسه باورهای معرفت شناسی دانشجویان بر اساس جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 59-65]

  • بهزیستی روانی تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص‌های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-51]

  • بهزیستی روانی تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 41-52]

ت

  • تحلیل عاملی بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی بم فرم کوتاه با تأکید بر تحلیل عاملی در جمعیت ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 44-58]

  • تحول تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 32-39]

  • تحول بررسی فرآیند شناختی تحول آرزوهای شغلی در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 69-80]

  • تعلل اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-92]

  • تفکر انتقادی بررسی تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر منبع کنترل و کاهش ناهماهنگی (برانگیختگی) شناختی دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان های شهرستان بانه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 66-76]

  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 14-31]

  • توانایی انعطاف پذیری بررسی و مقایسه هوش هیجانی دانشجویان دارا و فاقد توانایی حل مسأله/ انعطاف پذیری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-6]

  • توانایی حل مسأله بررسی و مقایسه هوش هیجانی دانشجویان دارا و فاقد توانایی حل مسأله/ انعطاف پذیری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-6]

ج

  • جمعیت دانشجویی پیش بینی توان حل مسأله اجتماعی بر اساس سبک های شناختی در جمعیت دانشجویی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-84]

  • جنسیت جنسیت، ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-13]

  • جهت گیری بیرونی در تفکر جنسیت، ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-13]

ح

  • حل مسئله اجتماعی پیش بینی توان حل مسأله اجتماعی بر اساس سبک های شناختی در جمعیت دانشجویی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-84]

خ

  • خصوصیات روانسنجی بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی بم فرم کوتاه با تأکید بر تحلیل عاملی در جمعیت ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 44-58]

  • خودراهبری مقایسه خودراهبری، نوجویی و سایر ویژگی های شخصیتی با بهبودی و بازگشت به مصرف مواد مخدر و سلامت روان گروهی از درمانجویان وابسته به مواد [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 23-33]

  • خودکارآمدی رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 92-100]

د

  • دیابت تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص‌های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-51]

  • دیابت تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 41-52]

  • دانشجویان اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر باورهای معرفت شناختی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 14-31]

ر

  • رشته مقایسه باورهای معرفت شناسی دانشجویان بر اساس جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 59-65]

  • روانی اجتماعی تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص‌های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-51]

  • روانی اجتماعی تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 41-52]

ز

  • زنانگی بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی بم فرم کوتاه با تأکید بر تحلیل عاملی در جمعیت ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 44-58]

س

  • سازﮔاری زناشویی اثربخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط برمیزان سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 52-61]

  • سیالی ذهنی ارتباط مؤلفه های فراشناختی خلاقیت با سلامت روان در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 101-112]

  • سبک‌های شناختی پیش بینی توان حل مسأله اجتماعی بر اساس سبک های شناختی در جمعیت دانشجویی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-84]

  • سلامت روان ارتباط مؤلفه های فراشناختی خلاقیت با سلامت روان در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 101-112]

  • سلامت روانشناختی مقایسه خودراهبری، نوجویی و سایر ویژگی های شخصیتی با بهبودی و بازگشت به مصرف مواد مخدر و سلامت روان گروهی از درمانجویان وابسته به مواد [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 23-33]

ش

  • شناخت بررسی فرآیند شناختی تحول آرزوهای شغلی در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 69-80]

  • شناخت اجتماعی مقایسه باورهای معرفت شناسی دانشجویان بر اساس جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 59-65]

  • شناخت اجتماعی تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 32-39]

  • شناخت آشکار نقش هماهنگی شناختی در رابطه شناخت اجتماعی ضمنی و آشکار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 11-22]

  • شناخت ضمنی نقش هماهنگی شناختی در رابطه شناخت اجتماعی ضمنی و آشکار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 11-22]

ع

  • عزت نفس رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 92-100]

  • عملکرد تحصیلی و حرمت خود اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-92]

غ

  • غنی سازی ارتباط اثربخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط برمیزان سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 52-61]

ک

  • کیفیت زندگی تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص‌های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 41-51]

  • کیفیت زندگی تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 41-52]

  • کودکان بررسی فرآیند شناختی تحول آرزوهای شغلی در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 69-80]

م

  • متقاعدسازی رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 92-100]

  • مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-92]

  • مردانگی بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی بم فرم کوتاه با تأکید بر تحلیل عاملی در جمعیت ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 44-58]

  • میزان شیوع بررسی میزان رواج اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان (دختر و پسر) دانشگاه پیام نور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 62-68]

  • مقیاس نقش جنسی بم فرم کوتاه بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی بم فرم کوتاه با تأکید بر تحلیل عاملی در جمعیت ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 44-58]

  • مقطع تحصیلی مقایسه باورهای معرفت شناسی دانشجویان بر اساس جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 59-65]

  • منبع کنترل بررسی تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر منبع کنترل و کاهش ناهماهنگی (برانگیختگی) شناختی دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان های شهرستان بانه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 66-76]

  • مواد مخدر مقایسه خودراهبری، نوجویی و سایر ویژگی های شخصیتی با بهبودی و بازگشت به مصرف مواد مخدر و سلامت روان گروهی از درمانجویان وابسته به مواد [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 23-33]

ن

  • ناگویی هیجانی جنسیت، ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-13]

  • ناهماهنگی شناختی بررسی تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر منبع کنترل و کاهش ناهماهنگی (برانگیختگی) شناختی دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان های شهرستان بانه [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 66-76]

  • نظریه ذهن تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 32-39]

  • نظریه ذهن جنسیت، ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-13]

  • نوجویی مقایسه خودراهبری، نوجویی و سایر ویژگی های شخصیتی با بهبودی و بازگشت به مصرف مواد مخدر و سلامت روان گروهی از درمانجویان وابسته به مواد [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 23-33]

و

  • واژگان کلیدی: هوش هیجانی بررسی و مقایسه هوش هیجانی دانشجویان دارا و فاقد توانایی حل مسأله/ انعطاف پذیری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-6]

  • ویژگی های شخصیتی مقایسه خودراهبری، نوجویی و سایر ویژگی های شخصیتی با بهبودی و بازگشت به مصرف مواد مخدر و سلامت روان گروهی از درمانجویان وابسته به مواد [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 23-33]

ه

  • هماهنگی شناختی نقش هماهنگی شناختی در رابطه شناخت اجتماعی ضمنی و آشکار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 11-22]