با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی

طاهره گلستانی بخت؛ مهناز شکری

دوره 2، شماره 1 ، تیر 1392، ، صفحه 89-100

چکیده
  مقدمه: پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه­ بین تعلل­ ورزی تحصیلی با باورهای فراشناختی دانش­ آموزان مقطع متوسطه­ شهرستان آمل انجام شده است. روش: تعداد نمونه­ پژوهش 374 دانش­ آموز بودند که با استفاده از روش نمونه­ گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای جمع ­آوری داده ­ها از مقیاس­ های تعلل­ ورزی تحصیلی سولومون و راث­بلوم و فراشناخت ...  بیشتر