با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
نقش انعطاف پذیری شناختی و سبک های دلبستگی در شناخت اجتماعی دانشجویان

مجید برادران؛ فرزانه رنجبر نوشری

دوره 10، شماره 19 ، خرداد 1400، ، صفحه 135-148

https://doi.org/10.30473/sc.2021.54097.2571

چکیده
  مقدمه: هدف اساسی پژوهش حاضر نقش انعطاف پذیری شناختی و سبک دلبستگی در شناخت اجتماعی دانشجویان بود. روش:  جامعه آماری شامل دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز رشت که در سال سال تحصیلی 99-1398مشغول تحصیل بودند، می باشد. با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای 309 دانشجو انتخاب شدند. داده ها به وسیلۀ شاخص های ضریب همبستگی و تحلیل رگرسیون تجزیه و ...  بیشتر