آرین، م؛ پورشافعی، ه؛ عسگری، ع (1393). «تبیین مدل تأثیر ویژگیهای شخصیتی بر عملکرد شغلی با توجه به نقش خلاقیت هیجانی (در کارکنان کمیته امداد امام خمینی ره خراسان جنوبی)». اولین کنگره توانمندسازی جامعه در حوزه علوم اجتماعی، روانشناسی و علوم تربیتی، تهران، مرکز توانمندسازی مهارتهای فرهنگی و اجتماعی جامعه.
فقهی، پ (۱۳98). «رابطه ویژگیهای شخصیتی ٦ عاملی هگزاکو با رضایت شغلی و انگیزه کاری پرستاران شهرستان تربتجام». پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربتجام.
حسینقلی، ف؛ کوشکی، ش؛ فرزاد، و؛ افتخار زاده، س.ف (1397). «الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی». دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی شناخت اجتماعی. (2) 7. 50-27.
حیدری نژاد، ق (1391). «حسابداری محیطزیست و مسئولیت اجتماعی شرکتها». همایش ملی حسابداری و حسابرسی. ص 301.
سپیدهدم، ف.س؛ زارع، ح؛ پاشنگ، س؛ ابوالمعالی، خ؛ حسین زاده تقوایی، م (1398). «مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود». دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی شناخت اجتماعی، (1) 8، 24-9.
کاوسی، ا؛ چاوش باشی، ف (1386). «بررسی رابطهی مسئولیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی در سازمان». پژوهشنامه مسئولیت اجتماعی سازمانها (3)، ص 51-86.
Bushman, R., Piotroski, J. & Smith, A. (2004). “What determines corporate transparency”? Journal of accounting Research. Vol. 42 No. 2 May 2004: 207-252
Choi, J.S., Kwak, Y.M. & Choe, C. (2010). “Corporate Social responsibility and corporate financial performance: evidence from Korea”. Australian Journal Of management, 53(3), 291-311.
Fu, R., Kraft, A. & Zhang, H. (2012). “Financial reporting frequency, information asymmetry, and the cost of equity”. Journal of Accounting and Economics, Vol. 54, pp. 132–149.
Gillett, P. & DeBoskey, D. (2011). “The impact of multi-dimensional corporate transparency on us Þrms’ credit ratings and cost of capital”. Rev Quant Finan Acc DOI 10. 1007/s11156-011-0266-8, springer. com
Guthrie, J., Boedker, C. & Cuganesan, S. (2004). Final Report: Department of lands, NSW, Management, Measurement and Reporting of Capital, report of MGSM Centre for the Management of Knowledge Capital, December, Sydney.
Habib, A. & Monzur Hasan, M. (2015). Corporate social responsibility and cost stickiness, www.ssrn.com
Kim, J. (2005). “Accounting Transparency of Korean Firms: Measurement and Determinant Analysis”. The Journal of American Academy of Business, Cambridge * Number 2 * March 2005
Lang, M., Lins, K. & Maffet, M. (2011). “Transparency, liquidity and valuation: international evidence. Working paper”. Journal of Accounting Research, Volume 50, Issue 3, pages 729–774, June 2012
Lee, K. & Ashton, M.C. (2004). “Psychometric properties of the HEXACO personality inventory”. Multivariate behavioral research, 39(2), 329-358.
Leuz, C., Nanda, D. & Wysocki, P.D. (2003). “Earnings management and investor protection: an international comparison”. Journal of financial economics, 69(3), 505-527.
Liu, X. & Zhang, C. (2017). “Corporate governance, social responsibility information disclosure, and enterprise value in China”. Journal of Cleaner Production, 142, 1075-1084.
Miller, J.D., Gaughan, E.T., Pryor, L.R., Kamen, C. & Campbell, W.K. (2009). “Is research using the narcissistic personality inventory relevant for understanding narcissistic personality disorder”? Journal of Research in Personality, 43(3), 482-488.
Nelling, E. & Webb, E. (2009). “Corporate Social responsibility and financial performance: The Vituous circle revisited”. Review of Quantitative Finance and Accounting, 32(2), 197-209.
Petersen, H.L. & Vredenburg, H. (2009). “Morals or economics? Institutional investor preferences for corporate social responsibility”. Journal of Business Ethics, 90, 1, 1-14.
Phiri, O., Mantzari, E. & Gleadle, P. (2019). “Stakeholder interactions and corporate social responsibility (CSR) practices: Evidence from the Zambian copper mining sector”. Accounting, Auditing & Accountability Journal, 32(1), 26-54.
Saleh, M., Zulkifli, N. & Muhamad, R. (2010). “Corporate social responsibility disclosure and its relation on institutional ownership: Evidence from public listed companies in Malaysia”. Managerial Auditing Journal, 25, 6, 591- 613.
Shank, T., Manullang, D. & Hill, R. (2005). “Doing Well While Doing Good Revisited: A Study of Socially Responsible Firms’ Short-Term versus Long-Term Performance”. Managerial Finance, 31, 8, 33-46.
Sundaramurthy, C., Rhoades, D. & Rechner, P. (2005). “A metal-analysis of the effects of executive and institutional ownership on firm performance”. Journal of Managerial Issues, 15, 494-510.
Sungbeen, P., Sujin, S. & Seoki, L. (2017). “Corporate social responsibility and systematic risk of restaurant firms: The moderating role of geographical diversification”, Tourism Management, 59, pp. 610-620.
Tsoutsoura, M. (2004). “Corporate Social responsibility and financial performance”. University of California at Berkely, Financial Project.
Wahba, H. (2010). “How do institutional shareholders manipulate corporate environmental strategy to protect their equity value? A study of the adoption of ISO 14001 by Egyptian firms”. Business Strategy and the Environment, 19, 8, 495-511.
Wahba, H. & Elsayed, K. (2015). “The Mediating Effect of Financial Performance on the Relationship between Social Responsibility and Ownership Structure”. Future Business Journal.