با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روان‏شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور

طاهر محبوبی

دوره 8، شماره 1 ، خرداد 1398، ، صفحه 51-64

https://doi.org/10.30473/sc.2019.36723.2105

چکیده
  روش‍: بدین منظور 32 نفر با استفاده از روش نمونه‏گیری مبتنی بر هدف از میان مراجعه کنندگان به مرکز مشاورۀ دانشگاه با توجه به معیارهای در نظر گرفته شده انتخاب و به‏عنوان نمونه منظور گردیدند. روش تحقیق دراین مطالعه از نوع نیمه‏ آزمایشی با طرح پیش‏آزمون- پس‏آزمون همراه با گروه گواه بود. از مصاحبة بالینی  و مقیاس افسردگی، اضطراب ...  بیشتر