با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
پیش‌بینی سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان با استفاده از سیستم‌های فعال‌سازی و بازداری رفتاری مغزی

علی اصغر عیوضی حشمت؛ محمد محمودی میمند؛ محمد مهدی پرهیزکار؛ علیرضا آقایوسفی

دوره 5، شماره 2 ، دی 1395، ، صفحه 155-167

چکیده
  مقدمه: هدف اصلی پژوهش حاضر پیش‌بینی ‌‌‌سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان از طریق ویژگی‌های شخصیت است. برای تعیین‌ سبک‌های تصمیم‌گیری از الگوی اسکات و بروس مشتمل بر سبک‌های منطقی، شهودی، وابسته و اجتنابی و برای تعیین ویژگی‌های شخصیتی از مدل گری ـ ویلسون مشتمل بر سیستم‌های فعال‌سازی رفتاری، بازداری رفتاری و جنگ/گریز استفاده ...  بیشتر