آ
-
آقایوسفی، علیرضا
پیشبینی سبکهای تصمیمگیری مصرفکنندگان با استفاده از سیستمهای فعالسازی و بازداری رفتاری مغزی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 155-167]
ا
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 72-93]
-
افتاده حال، محسن
اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر بهبود عملکرد توجه پیوسته [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 9-19]
-
افروز، غلامعلی
طراحی و تدوین برنامه آموزش حلمسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان سرآمد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 9-25]
-
افشین، سید علی
رابطه بین چشم انداز زمان با جهت گیری هدف، تعلل تحصیلی و پیشرفت تحصیلیِ دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه خلیج فارس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 52-71]
-
الوندی سرابی، محمد
پیشبینی تحریف های شناختی بر اساس باورهای غیرمنطقی و همجوشی شناختی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 168-180]
-
امینی، فاطمه
بررسی روابط ساختاری بین بخشش، رضایت از زندگی و سلامت عمومی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
-
اورکی، محمد
بررسی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی یکپارچه بر میزان ادراک بیماری و شدت بیماری در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 107-119]
پ
-
پرهیزکار، محمد مهدی
پیشبینی سبکهای تصمیمگیری مصرفکنندگان با استفاده از سیستمهای فعالسازی و بازداری رفتاری مغزی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 155-167]
ت
-
ترخان، مرتضی
تأثیر مداخله های شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر احساس تنهایی و کمرویی دانشجویان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 94-106]
ح
-
حاجلو، نادر
مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 72-93]
-
حسینی، امین
بررسی رابطه سیستمهای مغزی رفتاری و اعتیاد به اینترنت با نقش واسطهای احساس تنهایی و راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 26-51]
-
حسن زاده پشنگ، سمیرا
سبکهای تصمیمگیری و ذهن آگاهی و ذهنخوانی: مطالعه ارتباط این سازهها در یک گروه غیر بالینی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 120-135]
خ
-
خرازی، کمال
طراحی و تدوین برنامه آموزش حلمسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان سرآمد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 9-25]
د
-
دهقانی، یوسف
رابطه بین چشم انداز زمان با جهت گیری هدف، تعلل تحصیلی و پیشرفت تحصیلیِ دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه خلیج فارس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 52-71]
ذ
-
ذوقی پایدار، محمدرضا
تدوین و اعتباریابی مقیاس دیدگاه گیری اجتماعی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 20-34]
ر
-
ریحانی، محمدباقر
شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 136-154]
-
رحمانیان، مهدیه
رابطه بین سوگیریهای شناختی و وسوسه در افراد مبتلا به وابستگی به مواد افیونی: نقش تعدیل کنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 130-147]
ز
-
زارع، حسین
بررسی روابط ساختاری بین بخشش، رضایت از زندگی و سلامت عمومی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
-
زارع، حسین
پیشبینی تحریف های شناختی بر اساس باورهای غیرمنطقی و همجوشی شناختی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 168-180]
-
زارعی، رقیه
شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 136-154]
س
-
سامی، پوران
بررسی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی یکپارچه بر میزان ادراک بیماری و شدت بیماری در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 107-119]
-
سپهریان آذر، فیروزه
مقایسه نظریه ذهن، مفهوم خدا و مفهوم میهن در بین کودکان دارای سبکهای فرزندپروری متفاوت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-99]
ش
-
شاهقلیان، مهناز
بررسی رابطه سیستمهای مغزی رفتاری و اعتیاد به اینترنت با نقش واسطهای احساس تنهایی و راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 26-51]
-
شبانکاره، الهام
تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-51]
-
شکوهی یکتا، محسن
طراحی و تدوین برنامه آموزش حلمسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان سرآمد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 9-25]
-
شمس اسفندآباد، حسن
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]
ص
-
صفاری نیا، مجید
مقایسه شایعه پراکنی اینترنتی و خودشیفتگی در بین کاربران فیسبوک، اینترنت و افراد غیر کاربر اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 68-82]
-
صفاری نیا، مجید
سبکهای تصمیمگیری و ذهن آگاهی و ذهنخوانی: مطالعه ارتباط این سازهها در یک گروه غیر بالینی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 120-135]
-
صفاری نیا، مهرناز
مقایسه شایعه پراکنی اینترنتی و خودشیفتگی در بین کاربران فیسبوک، اینترنت و افراد غیر کاربر اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 68-82]
ط
-
طاهر، محبوبه
مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 72-93]
ع
-
عابدی، احمد
اثربخشی آموزش حل مسئله بر اضطراب امتحان و اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 100-112]
-
عبدالهی، محمد حسین
بررسی رابطه سیستمهای مغزی رفتاری و اعتیاد به اینترنت با نقش واسطهای احساس تنهایی و راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 26-51]
-
عرفانی، نصراله
پیشبینی تحریف های شناختی بر اساس باورهای غیرمنطقی و همجوشی شناختی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 168-180]
-
علیپور، احمد
پیشبینی تحریف های شناختی بر اساس باورهای غیرمنطقی و همجوشی شناختی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 168-180]
-
عیوضی حشمت، علی اصغر
پیشبینی سبکهای تصمیمگیری مصرفکنندگان با استفاده از سیستمهای فعالسازی و بازداری رفتاری مغزی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 155-167]
غ
-
غباری بناب، باقر
طراحی و تدوین برنامه آموزش حلمسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان سرآمد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 9-25]
ق
-
قائدی، فهیمه
تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-51]
ک
-
کاشانی وحید، لیلا
طراحی و تدوین برنامه آموزش حلمسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان سرآمد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 9-25]
-
کاظمی، حمید
اثربخشی آموزش حل مسئله بر اضطراب امتحان و اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 100-112]
-
کمری، سامان
شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 136-154]
گ
-
گلستانی فرد، مونا
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]
-
گلستانه، سید موسی
رابطه بین چشم انداز زمان با جهت گیری هدف، تعلل تحصیلی و پیشرفت تحصیلیِ دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه خلیج فارس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 52-71]
م
-
محققی، حسین
تدوین و اعتباریابی مقیاس دیدگاه گیری اجتماعی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 20-34]
-
محمدی، رقیه
سبکهای تصمیمگیری و ذهن آگاهی و ذهنخوانی: مطالعه ارتباط این سازهها در یک گروه غیر بالینی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 120-135]
-
محمدزاده، سروه
تدوین و اعتباریابی مقیاس دیدگاه گیری اجتماعی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 20-34]
-
محمودی میمند، محمد
پیشبینی سبکهای تصمیمگیری مصرفکنندگان با استفاده از سیستمهای فعالسازی و بازداری رفتاری مغزی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 155-167]
-
مزیدی، علی محمد
مقایسه شایعه پراکنی اینترنتی و خودشیفتگی در بین کاربران فیسبوک، اینترنت و افراد غیر کاربر اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 68-82]
-
مقدم برزگر، مجید
تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-51]
-
موحدی، یزدان
اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر بهبود عملکرد توجه پیوسته [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 9-19]
-
موسویان، الهام
بررسی بازشناسی هیجان چهره در افراد با علائم روانشناختی بر اساس پرسشنامه نشانگان روانی (SCL-90-R) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 113-129]
ن
-
نجاتی، سیده فرشته
بررسی بازشناسی هیجان چهره در افراد با علائم روانشناختی بر اساس پرسشنامه نشانگان روانی (SCL-90-R) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 113-129]
-
نجاتی، وحید
شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 136-154]
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 72-93]
-
نیکوگفتار، منصوره
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]
-
نوروزی، مرسده
مقایسه نظریه ذهن، مفهوم خدا و مفهوم میهن در بین کودکان دارای سبکهای فرزندپروری متفاوت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-99]
و
-
وزیری، مژده
اثربخشی آموزش حل مسئله بر اضطراب امتحان و اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 100-112]
ی
-
یارمحمدی واصل، مسیب
تدوین و اعتباریابی مقیاس دیدگاه گیری اجتماعی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 20-34]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تدوین و اعتباریابی مقیاس دیدگاه گیری اجتماعی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 20-34]