آ
-
آموزش مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی، روانشناختی و کاهش نشانههای کودکان دارای اختلال سلوک [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 157-175]
ا
-
ابزار ردیاب چشم
تفاوت جنسی در توجه اشتراکی: شواهدی از مغز مردانه اتیسم با استفاده از ابزار ردیاب چشم [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 97-108]
-
ابعاد سبکهای شناختی
پیشبینی تصمیمگیری تحلیلی توسط هیجان شادی و ابعاد سبکهای شناختی با واسطهگری تمایلات فراشناختی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-27]
-
اختلال سلوک
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی، روانشناختی و کاهش نشانههای کودکان دارای اختلال سلوک [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 157-175]
-
ادراک
تأثیر تفکر انتقادی و بافت موقعیتی در ادراک گفتمان با نقش تعدیلکنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 76-88]
-
ادراک انتظارات اجتماعی
بررسی ادراک زنان جوان ایرانی از هنجارهای زنانگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 84-96]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی درمان ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت در کاهش اضطراب اجتماعی و نگرش های ناکارآمد نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]
-
انتظارات آموزشی
بررسی نسبت روایی محتوایی و سازه ای پرسشنامه انتظارات آموزشی در زمینه محتوای درسی الکترونیکی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 62-75]
ب
-
بافت ارتباطی
بررسی ویژگیهای شناختی-اجتماعی بازنمایی ذهنی دغدغه های اخلاقی: گروه بندی، جهت گیری انگیزشی و بافت ارتباطی بنیادهای اخلاقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 109-126]
-
بافت موقعیتی
تأثیر تفکر انتقادی و بافت موقعیتی در ادراک گفتمان با نقش تعدیلکنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 76-88]
-
بهزیستی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی، روانشناختی و کاهش نشانههای کودکان دارای اختلال سلوک [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 157-175]
-
بهزیستی فاعلی
کفایت هیجانی در دختران نوجوان بر اساس بهزیستی ادراک شده [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 137-153]
پ
-
پایایی
تعیین پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس دلسوزی برای زندگی دیگران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 35-47]
-
پرخاشگری کلامی
تأثیر آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری کلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 124-136]
ت
-
تجارب هیجانی زیرآستانهای
عملکرد در قضاوت اخلاقی شخصی و غیرشخصی بر اساس ابعاد تجارب هیجانی زیرآستانهای مثبت و منفی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 48-61]
-
تحلیل عاملی تاییدی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه پرسشنامه نیاز به شناخت(NCS) در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 53-66]
-
تحلیل عاملی مرتبه دوم
بررسی نسبت روایی محتوایی و سازه ای پرسشنامه انتظارات آموزشی در زمینه محتوای درسی الکترونیکی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 62-75]
-
تحلیل مضمونی
کفایت هیجانی در دختران نوجوان بر اساس بهزیستی ادراک شده [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 137-153]
-
ترتیب تولد
مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانوادههای تکفرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-34]
-
تصمیمگیری تحلیلی
پیشبینی تصمیمگیری تحلیلی توسط هیجان شادی و ابعاد سبکهای شناختی با واسطهگری تمایلات فراشناختی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-27]
-
تغییر نگرش
بررسی نسبت روایی محتوایی و سازه ای پرسشنامه انتظارات آموزشی در زمینه محتوای درسی الکترونیکی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 62-75]
-
تفکر انتقادی
تأثیر تفکر انتقادی و بافت موقعیتی در ادراک گفتمان با نقش تعدیلکنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 76-88]
-
تفکر فعال روشنفکرانه
پیشبینی تصمیمگیری تحلیلی توسط هیجان شادی و ابعاد سبکهای شناختی با واسطهگری تمایلات فراشناختی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-27]
-
توجه اشتراکی
تفاوت جنسی در توجه اشتراکی: شواهدی از مغز مردانه اتیسم با استفاده از ابزار ردیاب چشم [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 97-108]
ج
-
جهت گیری انگیزشی
بررسی ویژگیهای شناختی-اجتماعی بازنمایی ذهنی دغدغه های اخلاقی: گروه بندی، جهت گیری انگیزشی و بافت ارتباطی بنیادهای اخلاقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 109-126]
-
جهت گیری هدف تحصیلی
ارائه الگوی روابط علّی جهت گیری هدف تحصیلی و درگیری شناختی: نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
ح
-
حساسیت پردازش حسی
نقش واسطه ای عاطفه مثبت و منفی در رابطه بین سبک های حساسیت پردازش حسی و ناگویی خلقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-40]
-
حضور ذهن درمانی شناختی
اثربخشی درمان ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت در کاهش اضطراب اجتماعی و نگرش های ناکارآمد نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]
-
حمایت اجتماعی ادراکشده همسالان
نقش واسطهای مقایسه اجتماعی در رابطه با حمایت اجتماعی ادراک شده والدین و همسالان با مادیگرایی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-101]
-
حمایت اجتماعی ادراکشده والدین
نقش واسطهای مقایسه اجتماعی در رابطه با حمایت اجتماعی ادراک شده والدین و همسالان با مادیگرایی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-101]
خ
-
خانواده تکفرزند
مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانوادههای تکفرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-34]
-
خانواده چند فرزند
مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانوادههای تکفرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-34]
-
خصوصیات شخصیتی
تأثیر تفکر انتقادی و بافت موقعیتی در ادراک گفتمان با نقش تعدیلکنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 76-88]
-
خودکارآمدی تحصیلی
ارائه الگوی روابط علّی جهت گیری هدف تحصیلی و درگیری شناختی: نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
-
خودکارآمدی در تعامل با همسالان
مقایسه خودکارآمدی در تعامل با همسالان و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر با رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 102-123]
-
خودکنترلی هیجانی
تأثیر آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری کلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 124-136]
د
-
داستان اخلاقی شخصی و غیرشخصی
عملکرد در قضاوت اخلاقی شخصی و غیرشخصی بر اساس ابعاد تجارب هیجانی زیرآستانهای مثبت و منفی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 48-61]
-
دانش آموزان
مقایسه خودکارآمدی در تعامل با همسالان و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر با رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 102-123]
-
دختران نوجوان
کفایت هیجانی در دختران نوجوان بر اساس بهزیستی ادراک شده [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 137-153]
-
دیدگاه گیری بصری
آیا ذهن خوانی به واسطهی نوع دیدگاه دیگران محدود میشود؟ [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 67-83]
-
درگیری شناختی
ارائه الگوی روابط علّی جهت گیری هدف تحصیلی و درگیری شناختی: نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
ذ
-
ذهن خوانی
آیا ذهن خوانی به واسطهی نوع دیدگاه دیگران محدود میشود؟ [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 67-83]
ر
-
روایی و دلسوزی
تعیین پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس دلسوزی برای زندگی دیگران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 35-47]
ز
-
زنان جوان
بررسی ادراک زنان جوان ایرانی از هنجارهای زنانگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 84-96]
ش
-
شادی
پیشبینی تصمیمگیری تحلیلی توسط هیجان شادی و ابعاد سبکهای شناختی با واسطهگری تمایلات فراشناختی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 7-27]
-
شایستگی اجتماعی
مقایسه خودکارآمدی در تعامل با همسالان و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر با رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 102-123]
-
شناخت اجتماعی
مطالعه ارتباط نظریه ذهن با ناگویی هیجانی در یک گروه غیربالینی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 127-145]
-
شناخت اجتماعی
مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانوادههای تکفرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-34]
ع
-
عادی
مقایسه نظریه ذهن در کودکان بد سرپرست و عادی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 146-156]
-
عاطفه مثبت
نقش واسطه ای عاطفه مثبت و منفی در رابطه بین سبک های حساسیت پردازش حسی و ناگویی خلقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-40]
-
عاطفه منفی
نقش واسطه ای عاطفه مثبت و منفی در رابطه بین سبک های حساسیت پردازش حسی و ناگویی خلقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-40]
غ
-
غیرسودگرایی
عملکرد در قضاوت اخلاقی شخصی و غیرشخصی بر اساس ابعاد تجارب هیجانی زیرآستانهای مثبت و منفی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 48-61]
ق
-
قضاوت اخلاقی
عملکرد در قضاوت اخلاقی شخصی و غیرشخصی بر اساس ابعاد تجارب هیجانی زیرآستانهای مثبت و منفی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 48-61]
-
قضاوت اخلاقی
بررسی ویژگیهای شناختی-اجتماعی بازنمایی ذهنی دغدغه های اخلاقی: گروه بندی، جهت گیری انگیزشی و بافت ارتباطی بنیادهای اخلاقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 109-126]
ک
-
کفایت هیجانی
کفایت هیجانی در دختران نوجوان بر اساس بهزیستی ادراک شده [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 137-153]
-
کودک
مقایسه شناخت اجتماعی کودکان دختر خانوادههای تکفرزند و چند فرزند 5 و 7 ساله شهر اصفهان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 22-34]
-
کودکان بد سرپرست
مقایسه نظریه ذهن در کودکان بد سرپرست و عادی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 146-156]
-
کودکان دبستانی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی، روانشناختی و کاهش نشانههای کودکان دارای اختلال سلوک [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 157-175]
م
-
مادیگرایی
نقش واسطهای مقایسه اجتماعی در رابطه با حمایت اجتماعی ادراک شده والدین و همسالان با مادیگرایی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-101]
-
محتوای درسی الکترونیکی
بررسی نسبت روایی محتوایی و سازه ای پرسشنامه انتظارات آموزشی در زمینه محتوای درسی الکترونیکی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 62-75]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
نقش واسطهای مقایسه اجتماعی در رابطه با حمایت اجتماعی ادراک شده والدین و همسالان با مادیگرایی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-101]
-
مردان
تفاوت جنسی در توجه اشتراکی: شواهدی از مغز مردانه اتیسم با استفاده از ابزار ردیاب چشم [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 97-108]
-
مغز مردانه اتیسم
تفاوت جنسی در توجه اشتراکی: شواهدی از مغز مردانه اتیسم با استفاده از ابزار ردیاب چشم [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 97-108]
-
مقایسه اجتماعی
نقش واسطهای مقایسه اجتماعی در رابطه با حمایت اجتماعی ادراک شده والدین و همسالان با مادیگرایی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 89-101]
ن
-
نیاز به شناخت
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه پرسشنامه نیاز به شناخت(NCS) در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 53-66]
-
ناگویی خلقی
نقش واسطه ای عاطفه مثبت و منفی در رابطه بین سبک های حساسیت پردازش حسی و ناگویی خلقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 28-40]
-
ناگویی هیجانی
مطالعه ارتباط نظریه ذهن با ناگویی هیجانی در یک گروه غیربالینی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 127-145]
-
نسبت روایی محتوایی
بررسی نسبت روایی محتوایی و سازه ای پرسشنامه انتظارات آموزشی در زمینه محتوای درسی الکترونیکی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 62-75]
-
نظریه ذهن
آیا ذهن خوانی به واسطهی نوع دیدگاه دیگران محدود میشود؟ [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 67-83]
-
نظریه ذهن
مطالعه ارتباط نظریه ذهن با ناگویی هیجانی در یک گروه غیربالینی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 127-145]
-
نظریه ذهن
مقایسه نظریه ذهن در کودکان بد سرپرست و عادی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 146-156]
-
نظریۀ بنیادهای اخلاقی
بررسی ویژگیهای شناختی-اجتماعی بازنمایی ذهنی دغدغه های اخلاقی: گروه بندی، جهت گیری انگیزشی و بافت ارتباطی بنیادهای اخلاقی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 109-126]
-
نگرش های ناکارآمد
اثربخشی درمان ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت در کاهش اضطراب اجتماعی و نگرش های ناکارآمد نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]
-
نوجوانان
اثربخشی درمان ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت در کاهش اضطراب اجتماعی و نگرش های ناکارآمد نوجوانان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]
ه
-
هیجان های تحصیلی
ارائه الگوی روابط علّی جهت گیری هدف تحصیلی و درگیری شناختی: نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 7-21]
-
همسانی درونی
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه پرسشنامه نیاز به شناخت(NCS) در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 53-66]
-
هنجارهای زنانگی
بررسی ادراک زنان جوان ایرانی از هنجارهای زنانگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 84-96]