آ
-
آموزش مدیریت خشم
مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 72-93]
-
آموزش همدلی
مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 72-93]
ا
-
احساس تنهایی
بررسی رابطه سیستمهای مغزی رفتاری و اعتیاد به اینترنت با نقش واسطهای احساس تنهایی و راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 26-51]
-
احساس تنهایی
تأثیر مداخله های شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر احساس تنهایی و کمرویی دانشجویان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 94-106]
-
اختلال وابستگی به مواد افیونی
رابطه بین سوگیریهای شناختی و وسوسه در افراد مبتلا به وابستگی به مواد افیونی: نقش تعدیل کنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 130-147]
-
ادراک بیماری
بررسی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی یکپارچه بر میزان ادراک بیماری و شدت بیماری در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 107-119]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش حل مسئله بر اضطراب امتحان و اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 100-112]
-
اضطراب امتحان
اثربخشی آموزش حل مسئله بر اضطراب امتحان و اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 100-112]
-
اعتیاد به اینترنت
بررسی رابطه سیستمهای مغزی رفتاری و اعتیاد به اینترنت با نقش واسطهای احساس تنهایی و راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 26-51]
-
اعتباریابی
تدوین و اعتباریابی مقیاس دیدگاه گیری اجتماعی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 20-34]
-
افراد غیر کاربر اینترنت
مقایسه شایعه پراکنی اینترنتی و خودشیفتگی در بین کاربران فیسبوک، اینترنت و افراد غیر کاربر اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 68-82]
ب
-
بازداری رفتاری
پیشبینی سبکهای تصمیمگیری مصرفکنندگان با استفاده از سیستمهای فعالسازی و بازداری رفتاری مغزی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 155-167]
-
بازشناسی هیجان در چهره
بررسی بازشناسی هیجان چهره در افراد با علائم روانشناختی بر اساس پرسشنامه نشانگان روانی (SCL-90-R) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 113-129]
-
باورهای غیرعقلانی
پیشبینی تحریف های شناختی بر اساس باورهای غیرمنطقی و همجوشی شناختی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 168-180]
-
بخشش
بررسی روابط ساختاری بین بخشش، رضایت از زندگی و سلامت عمومی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
-
برنامه آموزش حلمسئله خلاق بین فردی
طراحی و تدوین برنامه آموزش حلمسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان سرآمد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 9-25]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه بین چشم انداز زمان با جهت گیری هدف، تعلل تحصیلی و پیشرفت تحصیلیِ دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه خلیج فارس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 52-71]
ت
-
تحریف های شناختی
پیشبینی تحریف های شناختی بر اساس باورهای غیرمنطقی و همجوشی شناختی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 168-180]
-
تحلیل مسیر
بررسی روابط ساختاری بین بخشش، رضایت از زندگی و سلامت عمومی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
-
تصور از خدا
مقایسه نظریه ذهن، مفهوم خدا و مفهوم میهن در بین کودکان دارای سبکهای فرزندپروری متفاوت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-99]
-
تعلل تحصیلی
رابطه بین چشم انداز زمان با جهت گیری هدف، تعلل تحصیلی و پیشرفت تحصیلیِ دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه خلیج فارس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 52-71]
-
تفکرارجاعی
تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-51]
-
تمایزیافتگی
تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-51]
-
توجه مستمر
اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر بهبود عملکرد توجه پیوسته [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 9-19]
ج
-
جنسیت
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]
-
جنگ/گریز
پیشبینی سبکهای تصمیمگیری مصرفکنندگان با استفاده از سیستمهای فعالسازی و بازداری رفتاری مغزی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 155-167]
-
جهت گیری هدف
رابطه بین چشم انداز زمان با جهت گیری هدف، تعلل تحصیلی و پیشرفت تحصیلیِ دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه خلیج فارس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 52-71]
چ
-
چشم انداز زمان
رابطه بین چشم انداز زمان با جهت گیری هدف، تعلل تحصیلی و پیشرفت تحصیلیِ دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه خلیج فارس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 52-71]
ح
-
حافظه فعال
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]
-
حافظه منفعل
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]
-
حل مسئله
اثربخشی آموزش حل مسئله بر اضطراب امتحان و اضطراب اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 100-112]
خ
-
خصوصیات شخصیت
رابطه بین سوگیریهای شناختی و وسوسه در افراد مبتلا به وابستگی به مواد افیونی: نقش تعدیل کنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 130-147]
-
خودشیفتگی
مقایسه شایعه پراکنی اینترنتی و خودشیفتگی در بین کاربران فیسبوک، اینترنت و افراد غیر کاربر اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 68-82]
د
-
دانشآموزان سرآمد
طراحی و تدوین برنامه آموزش حلمسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان سرآمد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 9-25]
-
دانشجویان
سبکهای تصمیمگیری و ذهن آگاهی و ذهنخوانی: مطالعه ارتباط این سازهها در یک گروه غیر بالینی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 120-135]
-
دیدگاه گیری اجتماعی
تدوین و اعتباریابی مقیاس دیدگاه گیری اجتماعی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 20-34]
-
درماندگی آموخته شده
تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-51]
-
دوزبانگی
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]
ر
-
راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان
بررسی رابطه سیستمهای مغزی رفتاری و اعتیاد به اینترنت با نقش واسطهای احساس تنهایی و راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 26-51]
-
رضایت از تحصیل
شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 136-154]
-
رضایت از زندگی
بررسی روابط ساختاری بین بخشش، رضایت از زندگی و سلامت عمومی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
س
-
سبکهای تصمیمگیری
سبکهای تصمیمگیری و ذهن آگاهی و ذهنخوانی: مطالعه ارتباط این سازهها در یک گروه غیر بالینی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 120-135]
-
سبکهای تصمیمگیری
پیشبینی سبکهای تصمیمگیری مصرفکنندگان با استفاده از سیستمهای فعالسازی و بازداری رفتاری مغزی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 155-167]
-
سیستمهای مغزی رفتاری
بررسی رابطه سیستمهای مغزی رفتاری و اعتیاد به اینترنت با نقش واسطهای احساس تنهایی و راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 26-51]
-
سلامت عمومی
بررسی روابط ساختاری بین بخشش، رضایت از زندگی و سلامت عمومی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 148-161]
-
سوگیری توجه
رابطه بین سوگیریهای شناختی و وسوسه در افراد مبتلا به وابستگی به مواد افیونی: نقش تعدیل کنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 130-147]
-
سوگیری حافظه
رابطه بین سوگیریهای شناختی و وسوسه در افراد مبتلا به وابستگی به مواد افیونی: نقش تعدیل کنندگی خصوصیات شخصیت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 130-147]
ش
-
شایعه پراکنی
مقایسه شایعه پراکنی اینترنتی و خودشیفتگی در بین کاربران فیسبوک، اینترنت و افراد غیر کاربر اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 68-82]
-
شدت بیماری
بررسی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی یکپارچه بر میزان ادراک بیماری و شدت بیماری در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 107-119]
-
شناخت
اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر بهبود عملکرد توجه پیوسته [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 9-19]
-
شناخت اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 72-93]
-
شناخت اجتماعی
شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 136-154]
-
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
بررسی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی یکپارچه بر میزان ادراک بیماری و شدت بیماری در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 107-119]
-
شیوه فرزندپروری
مقایسه نظریه ذهن، مفهوم خدا و مفهوم میهن در بین کودکان دارای سبکهای فرزندپروری متفاوت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-99]
ع
-
علائم اختلال روانی
بررسی بازشناسی هیجان چهره در افراد با علائم روانشناختی بر اساس پرسشنامه نشانگان روانی (SCL-90-R) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 113-129]
ف
-
فعالسازی رفتاری
پیشبینی سبکهای تصمیمگیری مصرفکنندگان با استفاده از سیستمهای فعالسازی و بازداری رفتاری مغزی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 155-167]
ک
-
کاربران اینترنت
مقایسه شایعه پراکنی اینترنتی و خودشیفتگی در بین کاربران فیسبوک، اینترنت و افراد غیر کاربر اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 68-82]
-
کاربران فیسبوک
مقایسه شایعه پراکنی اینترنتی و خودشیفتگی در بین کاربران فیسبوک، اینترنت و افراد غیر کاربر اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 68-82]
-
کارکرد اجرایی انعطافپذیری
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]
-
کارکرد اجرایی برنامهریزی و سازماندهی
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]
-
کمرویی
تأثیر مداخله های شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر احساس تنهایی و کمرویی دانشجویان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 94-106]
-
کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
مقایسه اثربخشی آموزشهای همدلی و مدیریت خشم بر شناخت اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 72-93]
م
-
مداخله های شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی
تأثیر مداخله های شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر احساس تنهایی و کمرویی دانشجویان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 94-106]
-
مفهوم شناختی میهن
مقایسه نظریه ذهن، مفهوم خدا و مفهوم میهن در بین کودکان دارای سبکهای فرزندپروری متفاوت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-99]
-
مقیاس
تدوین و اعتباریابی مقیاس دیدگاه گیری اجتماعی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 20-34]
-
مهارتهای اجتماعی
طراحی و تدوین برنامه آموزش حلمسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان سرآمد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 9-25]
-
مهارتهای حلمسئله
طراحی و تدوین برنامه آموزش حلمسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان سرآمد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 9-25]
-
مولتیپل اسکلروزیس
بررسی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی یکپارچه بر میزان ادراک بیماری و شدت بیماری در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 107-119]
ه
-
هیجانات پیشرفت
شناخت اجتماعی و رضایت از تحصیل: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 136-154]
-
همجوشی شناختی
پیشبینی تحریف های شناختی بر اساس باورهای غیرمنطقی و همجوشی شناختی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 168-180]
ی
-
یکزبانگی
مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 52-67]