با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر بهزیستی روان‏شناختی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان

منصوره حاج حسینی؛ عابد مهدوی؛ مریم محمدی

دوره 10، شماره 19 ، خرداد 1400، ، صفحه 149-164

https://doi.org/10.30473/sc.2021.52484.2533

چکیده
  مقدمه: پژوهش حاضر با هدفشناسایی اثر آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره بر بهزیستی روان‏شناختی و تمایزیافتگی خود دانشجویان دختر انجام پذیرفت. روش:  پژوهش در چارچوب طرح نیمه آزمایشی پیش آزمون_پس آزمون با گروه گواه اجرا گردید. جامعه آماریپژوهش شامل کلیه دانشجویان دختر کارشناسی 18 تا 21 سال ساکن در خوابگاه چمران تهران در سال 1396 بود که از بین ...  بیشتر