با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی

لیلا آهون؛ پروین میرزایی

دوره 9، شماره 18 ، آبان 1399، ، صفحه 27-40

https://doi.org/10.30473/sc.2020.53937.2569

چکیده
  مقدمه: هدف پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی ـ اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب دختران پیش‌دبستانی بود. روش: طرح پژوهش، نیمه آزمایشی با پیش‌آزمون، پس‌آزمون و پیگیری بود. جامعه آماری را دانش‌آموزان پیش‌دبستانی منطقه 12 شهرداری شهر تهران تشکیل دادند. نمونه پژوهش شامل 30 نفر از دختران مقطع پیش‌دبستانی بودند که به‌صورت ...  بیشتر