ا
-
ارجمندنیا، علی اکبر
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
-
اسکندرنژاد، مهتا
نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]
-
اشعری، زهرا
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
افتخار زاده، سید فرهاد
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
-
امیری، سهراب
نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوتهای اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]
-
امینی، فهیمه
اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]
ب
-
بیرامی، منصور
اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]
ت
-
ترخان، مرتضی
پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]
ج
-
جعفری، صدیقه
ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]
ح
-
حسن آبادی، حمیدرضا
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
-
حسینقلی، فاطمه
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
خ
-
خاکساربلداجی، محمدعلی
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
-
خرازی، سید کمال
طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیمگیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]
د
-
دارابی، مصطفی
اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبکهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]
-
دهستانی، مهدی
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرکها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]
ر
-
رحمانیان، مهدیه
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرکها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]
-
رضایی، فاطمه
تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه گری آشفتگی روانشناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]
-
رضائیان، صهبا
طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیمگیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]
س
-
سلیمی، حسین
تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه گری آشفتگی روانشناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]
-
سواری، کریم
اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]
ص
-
صدیقی، زهرا
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهدهای بندورا بر بهبود این مهارتها و نظریه ذهن دختران و پسران پیشدبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]
-
صرامی، غلامرضا
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
صیف، محمد حسن
ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطهای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]
ع
-
عبدالهی، محمدحسین
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
-
عیسی زادگان، علی
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهدهای بندورا بر بهبود این مهارتها و نظریه ذهن دختران و پسران پیشدبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]
-
علیاکبری دهکردی، مهناز
اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]
-
علیزاده فرد، سوسن
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]
-
علمی منش، نیلا
اثربخشی مدل مداخلۀ سرمایه روانشناختی (PCI) بر اهمالکاری تحصیلی و اهمالکاری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 159-172]
-
علوی، سیده فاطمه
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرکها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]
ف
-
فرزاد، ولی الله
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
ق
-
قدم پور، عزت اله
تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه گری آشفتگی روانشناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]
ک
-
کاکو جویباری، علی اصغر
اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]
-
کدیور، پروین
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
کدیور، پروین
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
-
کلیایی، لیلا
اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]
-
کمری، سامان
ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]
-
کوشکی، شیرین
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
گ
-
گلستانه، سید موسی
اثربخشی درمان چشمانداز زمانبر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیجفارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]
م
-
محمدزاده، سروه
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 153-170]
-
میرنسب، میرمحمود
اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]
-
معنوی پور، داود
اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبکهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]
-
میکاییلی، فرزانه
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهدهای بندورا بر بهبود این مهارتها و نظریه ذهن دختران و پسران پیشدبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]
ن
-
نجاتی، وحید
ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]
-
نوروزی، فاطمه
اثربخشی درمان چشمانداز زمانبر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیجفارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]
ه
-
هاشمی، تورج
اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]
ی
-
یارمحمدی واصل، مسیب
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 153-170]