آ
-
آل یاسین، سید علی
اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]
ا
-
ابراهیمی، محمداسماعیل
تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهرهای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-82]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه اثربخشی برنامه های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 20-30]
-
ابوالمعالی، خدیجه
مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
-
احمدی، ابراهیم
اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]
-
احمدیان، حمزه
مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]
-
اصغری شربیانی، عباس
تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریهی ذهن و بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]
-
اکبری، بهمن
مقایسه اثربخشی برنامه های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 20-30]
-
اکوچکیان، شهلا
اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]
ب
-
باقری شیخانگفشه، فرزین
نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]
-
بدری، رحیم
اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]
-
برزگر بفرویی، مهدی
رابطه بین ابعاد چشمانداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای تفکر ارجاعی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
-
بشارت، محمد علی
نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]
پ
-
پاشنگ، سارا
مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
ح
-
حاتمی، جواد
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
-
حیدری، حسن
اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]
-
حیدریانی، لیلا
رابطه بین ابعاد چشمانداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای تفکر ارجاعی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
-
حسنی، فرشته
مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافتکننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 39-50]
-
حسین زاده تقوایی، مرجان
مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
خ
-
خدائی، علی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]
-
خیری، بهناز
اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]
د
-
دوستی، رضا
مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافتکننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 39-50]
ر
-
رحیمی نژاد، عباس
نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]
-
رشیدزاده، عبداله
اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]
-
رضایی فر، الهام
تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]
-
رضائی، اکبر
هنجاریابی و بررسی روایی مقیاس استرس دبیرستان برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 60-70]
-
رفیعی پور، امین
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افسردگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
ز
-
زارع، حسین
مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
-
زمانی، نرگس
تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]
س
-
سپاه منصور، مژگان
تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]
-
سپیده دم، فاطمه سادات
مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
-
سعید، نسیم
تاثیر آموزش حل مساله بر ابعاد راهبردهای مقابله با استرس و مسئولیت پذیری دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 100-120]
ش
-
شباهنگ، رضا
نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]
-
شکری، امید
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]
ص
-
صاحبی، علی
تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]
-
صیدی، ستار
مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]
-
صفاری نیا، مجید
مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]
ط
-
طاهری فرد، مینا
مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهرهای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-82]
ع
-
علی پور، احمد
مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافتکننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 39-50]
غ
-
غریب پور، مهدی
مقایسه اثربخشی برنامه های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 20-30]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]
-
فیروزی، منیژه
نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]
ق
-
قدم پور، عزت اله
رابطه بین ابعاد چشمانداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای تفکر ارجاعی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
ک
-
کوچک انتظار، رویا
تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]
-
کوشکی، شیرین
تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]
گ
-
گوران، مریم
هنجاریابی و بررسی روایی مقیاس استرس دبیرستان برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 60-70]
م
-
محبوبی، طاهر
اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روانشناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
میر مهدی، سید رضا
اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]
-
مصطفائی، علی
هنجاریابی و بررسی روایی مقیاس استرس دبیرستان برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 60-70]
-
معنوی پور، داود
تبیین خودشناسی بر اساس مولفههای باورهای معرفتشناختی و صفات شخصیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 70-80]
ن
-
نجات، پگاه
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
-
نریمانی، محمد
تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریهی ذهن و بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]
و
-
وحید، آرزو
تبیین خودشناسی بر اساس مولفههای باورهای معرفتشناختی و صفات شخصیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 70-80]
ه
-
هاشمی، تورج
اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]
ی
-
یدالهی صابر، فاطمه
تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]