آ
-
آموزش یکپارچه شایستگی های هیجانی
مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر و آموزش یکپارچه شایستگیهای هیجانی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی و روانشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]
ا
-
اجبار والدینی
برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطهگری همدلی شناختی و عاطفی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]
-
اجتناب تجربی
تعیین ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه چند بعدی اجتناب تجربی (MEAQ) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-82]
-
اجتناب شناختی
نقش همجوشی شناختی، ادراک تعامل اجتماعی و مؤلفه های اجتناب شناختی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی توانبخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-146]
-
اختلال یادگیری ریاضی
تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی کودکان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 167-183]
-
اختلال نقص توجه_ بیش فعالی
اثربخشی توانبخشی نوروسایکولوژیکی بر بهبود کارکرد شناختی (توجه) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-20]
-
ادراک تعامل اجتماعی
رابطه زبان بدن با ادراک تعامل اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 147-156]
-
ادراک تعامل اجتماعی
نقش همجوشی شناختی، ادراک تعامل اجتماعی و مؤلفه های اجتناب شناختی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
-
ادراک دیداری ـ حرکتی
اثربخشی توانبخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-146]
-
اسناد خطا
برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطهگری همدلی شناختی و عاطفی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]
-
اضطراب
مقایسه ابعاد سرشت و منش و تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان مضطرب و سالم [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 67-76]
-
افسردگی
مقایسه سبکهای اسنادی، طرحوارههای ناسازگار اولیه و نگرشهای ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
-
افکار خودآیند منفی
تاثیردرمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر افکار خودآیند منفی و نگرشهای ناکارآمد زنان مبتلا به سرطان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
-
انعطاف پذیری و همجوشی شناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در بهبود انعطاف پذیری و همجوشی شناختی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-134]
-
انگیزش بیرونی
نقش انگیزش درونی ـ بیرونی و هدف تبحری ـ عملکردگرا در پیشبینی خود کارآمدی خلاق دانشآموزان پسر سال دوم دبیرستانهای شهرستان رومشگان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-42]
-
انگیزش درونی
نقش انگیزش درونی ـ بیرونی و هدف تبحری ـ عملکردگرا در پیشبینی خود کارآمدی خلاق دانشآموزان پسر سال دوم دبیرستانهای شهرستان رومشگان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-42]
-
اهداف پیشرفت
ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و درگیری شناختی با نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و هیجانات تحصیلی (موردی از دانشجویان دوره های مجازی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-26]
ب
-
بازداری پاسخ
نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 125-142]
-
باورهای فراطبیعی
پردازش ادراکی در باورهای فراطبیعی: بررسی سرعت واکنش و سوگیری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 113-124]
-
بزهکاری
برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطهگری همدلی شناختی و عاطفی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]
-
بهزیستی
مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر و آموزش یکپارچه شایستگیهای هیجانی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی و روانشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]
-
بهوشیاری
اثربخشی القا رفتار جامعه پسند بر سلامت روانی و جسمانی: نقش شفقت خود و بهوشیاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-57]
پ
-
پذیرش/ تعهد
مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذبکننده و سبک شناختی کاوش کننده [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی کودکان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 167-183]
-
پنج عامل شخصیت
مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذبکننده و سبک شناختی کاوش کننده [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
ت
-
تصویرسازی ذهنی دستوری با بازپردازش
تاثیردرمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر افکار خودآیند منفی و نگرشهای ناکارآمد زنان مبتلا به سرطان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
-
تفاوتهای فردی
بررسی تفاوتهای فردی در حافظه هیجانی با توجه به حساسیت پردازش محرکهای حسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]
-
توانبخشی شناختی
تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی کودکان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 167-183]
-
توانبخشی شناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-146]
-
توانبخشی نوروسایکولوژی
اثربخشی توانبخشی نوروسایکولوژیکی بر بهبود کارکرد شناختی (توجه) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-20]
-
توجه پیوسته
اثربخشی توانبخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-146]
-
توجه مستمر
اثربخشی توانبخشی نوروسایکولوژیکی بر بهبود کارکرد شناختی (توجه) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-20]
-
تئوری ذهن
نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 125-142]
ج
-
جامعه پسندی
اثربخشی القا رفتار جامعه پسند بر سلامت روانی و جسمانی: نقش شفقت خود و بهوشیاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-57]
-
جذب کننده
مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذبکننده و سبک شناختی کاوش کننده [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
ح
-
حافظه فعال
نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 125-142]
-
حافظه فعال
اثربخشی توانبخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 135-146]
-
حافظه کاری
تأثیر توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی کودکان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 167-183]
-
حافظه هیجانی
بررسی تفاوتهای فردی در حافظه هیجانی با توجه به حساسیت پردازش محرکهای حسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]
-
حالت خشم
اثر میانجی همدلی، نشخوار فکری و خشم در رابطه بین خودشیفتگی و فقدان بخشش میان فردی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 143-154]
-
حالت همدلی
اثر میانجی همدلی، نشخوار فکری و خشم در رابطه بین خودشیفتگی و فقدان بخشش میان فردی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 143-154]
-
حساسیت پردازش حسی
بررسی تفاوتهای فردی در حافظه هیجانی با توجه به حساسیت پردازش محرکهای حسی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-112]
خ
-
خودشیفتگی
اثر میانجی همدلی، نشخوار فکری و خشم در رابطه بین خودشیفتگی و فقدان بخشش میان فردی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 143-154]
-
خودکارآمدی ادراک شده و کودک فزونوزن
اثربخشی آموزش فرزندپروری ترکیبی (زیستی- اجتماعی) به مادران بر خودکارآمدی ادراکشده کودکان فزون وزن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 77-90]
-
خودکارآمدی خلاق
نقش انگیزش درونی ـ بیرونی و هدف تبحری ـ عملکردگرا در پیشبینی خود کارآمدی خلاق دانشآموزان پسر سال دوم دبیرستانهای شهرستان رومشگان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-42]
د
-
درگیری شناختی
ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و درگیری شناختی با نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و هیجانات تحصیلی (موردی از دانشجویان دوره های مجازی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-26]
-
درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در بهبود انعطاف پذیری و همجوشی شناختی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-134]
ر
-
رفتارهای غیرکلامی
رابطه زبان بدن با ادراک تعامل اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 147-156]
ز
-
زبان بدن
رابطه زبان بدن با ادراک تعامل اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 147-156]
س
-
ساختار عاملی
تعیین ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه چند بعدی اجتناب تجربی (MEAQ) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-82]
-
سبک شناختی
مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذبکننده و سبک شناختی کاوش کننده [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
-
سبکهای اسنادی
مقایسه سبکهای اسنادی، طرحوارههای ناسازگار اولیه و نگرشهای ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
-
سرشت و منش
مقایسه ابعاد سرشت و منش و تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان مضطرب و سالم [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 67-76]
-
سرطان
تاثیردرمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر افکار خودآیند منفی و نگرشهای ناکارآمد زنان مبتلا به سرطان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
-
سرعت واکنش
پردازش ادراکی در باورهای فراطبیعی: بررسی سرعت واکنش و سوگیری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 113-124]
-
سلامت روانی و جسمانی
اثربخشی القا رفتار جامعه پسند بر سلامت روانی و جسمانی: نقش شفقت خود و بهوشیاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-57]
-
سوگیری ادراکی
پردازش ادراکی در باورهای فراطبیعی: بررسی سرعت واکنش و سوگیری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 113-124]
ش
-
شفقت خود
اثربخشی القا رفتار جامعه پسند بر سلامت روانی و جسمانی: نقش شفقت خود و بهوشیاری [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 39-57]
-
شناخت
اثربخشی توانبخشی نوروسایکولوژیکی بر بهبود کارکرد شناختی (توجه) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-20]
-
شناخت اجتماعی
مقایسه سبکهای اسنادی، طرحوارههای ناسازگار اولیه و نگرشهای ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
ط
-
طرحوارههای ناسازگاراولیه
مقایسه سبکهای اسنادی، طرحوارههای ناسازگار اولیه و نگرشهای ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
ع
-
عدم بخشش
اثر میانجی همدلی، نشخوار فکری و خشم در رابطه بین خودشیفتگی و فقدان بخشش میان فردی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 143-154]
ف
-
فرزندپروری ترکیبی
اثربخشی آموزش فرزندپروری ترکیبی (زیستی- اجتماعی) به مادران بر خودکارآمدی ادراکشده کودکان فزون وزن [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 77-90]
-
فرسودگی شغلی
نقش همجوشی شناختی، ادراک تعامل اجتماعی و مؤلفه های اجتناب شناختی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
ک
-
کاوش کننده
مقایسه صفات شخصیت و پذیرش – تعهد در میان متأهلین دارای سبک شناختی جذبکننده و سبک شناختی کاوش کننده [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
م
-
مداخله مبتنی بر روان شناسی مثبت نگر
مقایسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر و آموزش یکپارچه شایستگیهای هیجانی بر بهزیستی اجتماعی، هیجانی و روانشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]
-
معلمان
نقش همجوشی شناختی، ادراک تعامل اجتماعی و مؤلفه های اجتناب شناختی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
ن
-
نیاز به شناخت
ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و درگیری شناختی با نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و هیجانات تحصیلی (موردی از دانشجویان دوره های مجازی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-26]
-
نشخوار فکری
اثر میانجی همدلی، نشخوار فکری و خشم در رابطه بین خودشیفتگی و فقدان بخشش میان فردی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 143-154]
-
نظم جویی شناختی هیجانی
مقایسه ابعاد سرشت و منش و تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان مضطرب و سالم [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 67-76]
-
نگرشهای ناکارآمد
مقایسه سبکهای اسنادی، طرحوارههای ناسازگار اولیه و نگرشهای ناکارآمد (سه بعد از شناخت اجتماعی) در افراد افسرده و عادی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 91-104]
-
نگرشهای ناکارآمد
تاثیردرمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر افکار خودآیند منفی و نگرشهای ناکارآمد زنان مبتلا به سرطان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 155-166]
و
-
ویژگی روانسنجی
تعیین ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه چند بعدی اجتناب تجربی (MEAQ) [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-82]
ه
-
هیجان های تحصیلی
ارائه مدل علی روابط نیاز به شناخت و درگیری شناختی با نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و هیجانات تحصیلی (موردی از دانشجویان دوره های مجازی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-26]
-
هدف تبحری
نقش انگیزش درونی ـ بیرونی و هدف تبحری ـ عملکردگرا در پیشبینی خود کارآمدی خلاق دانشآموزان پسر سال دوم دبیرستانهای شهرستان رومشگان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-42]
-
هدف عملکردگرا
نقش انگیزش درونی ـ بیرونی و هدف تبحری ـ عملکردگرا در پیشبینی خود کارآمدی خلاق دانشآموزان پسر سال دوم دبیرستانهای شهرستان رومشگان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-42]
-
همجوشی شناختی
نقش همجوشی شناختی، ادراک تعامل اجتماعی و مؤلفه های اجتناب شناختی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 83-96]
-
همدلی شناختی
برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطهگری همدلی شناختی و عاطفی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]
-
همدلی عاطفی
برازش روابط علی ـ ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطهگری همدلی شناختی و عاطفی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]