آ
-
آزمون استروپ
اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]
-
آزمون خواندن ونارساخوانی
اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]
-
آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی
اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبکهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]
-
آنتروپی شانون
طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیمگیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]
ا
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
-
ادراکات یادگیری
اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]
-
اضطراب امتحان
اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبکهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]
-
اهمالکاری تحصیلی
اثربخشی مدل مداخلۀ سرمایه روانشناختی (PCI) بر اهمالکاری تحصیلی و اهمالکاری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 159-172]
-
اهمالکاری سازمانی
اثربخشی مدل مداخلۀ سرمایه روانشناختی (PCI) بر اهمالکاری تحصیلی و اهمالکاری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 159-172]
ب
-
بانوان غیرورزشکار
نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]
-
بانوان ورزشکار
نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]
-
باورهای غیرمنطقی
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرکها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]
-
باورهای معرفتشناختی
اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]
-
بندورا
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهدهای بندورا بر بهبود این مهارتها و نظریه ذهن دختران و پسران پیشدبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]
-
بهزیستی روان شناختی
پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]
پ
-
پرسشنامه درک زمانی نوجوانان
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]
-
پیشدبستان
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
ت
-
تشخیص تهدید آموزشی
ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]
-
تصمیمگیری
طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیمگیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]
-
تعامل مادر ـ کودک
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
تله اجتماعی
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 153-170]
-
توجه
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
ج
-
جذب شناختی
ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطهای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]
ح
-
حافظه فعال
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
-
حافظه کاری
اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]
-
حل مسئله اجتماعی
اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]
-
حمایت اجتماعی ادراکشده
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
خ
-
خصوصیات روانسنجی
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]
-
خودکارآمدی تحصیلی
اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]
-
خودمتمایزسازی شناختی
پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]
د
-
دانشجویان اهمال کار
اثربخشی درمان چشمانداز زمانبر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیجفارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]
-
دیدگاه گیری اجتماعی
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 153-170]
-
درک محیط آموزشی
ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]
-
درگیری شناختی
ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطهای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]
-
درمان چشمانداز زمان
اثربخشی درمان چشمانداز زمانبر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیجفارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرکها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]
ذ
-
ذهن خوانی
ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]
ر
-
راهبردهای انگیزشی
اثربخشی درمان چشمانداز زمانبر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیجفارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]
-
راهبردهای خودتنظیمی و دانش آموزان
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
-
راهبردهای شناختی
اثربخشی درمان چشمانداز زمانبر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیجفارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]
-
رشدنایافته و روان آزرده)
پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]
-
رفتار سازگار با قانون
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
رویکرد شناختی
طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیمگیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]
س
-
سازگاری تحصیلی
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
-
سبک حل مسئله
اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبکهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]
-
سهل انگاری اجتماعی
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 153-170]
-
سهولت ادراک شده
ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطهای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]
-
سودگرایی
نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوتهای اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]
-
سودمندی ادراک شده
ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطهای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]
-
سوگیری توجه
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرکها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]
-
سوگیری توجه
نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]
ش
-
شناخت اجتماعی
ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]
-
شناخت اخلاقی
نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوتهای اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]
-
شناخت خود
ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]
-
شهر تهران
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]
ع
-
عاملیت
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
عملکرد تحصیلی
اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]
-
عوامل محیطی
تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه گری آشفتگی روانشناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]
ف
-
فراترکیب
طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیمگیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]
ق
-
قربانی شدن
تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه گری آشفتگی روانشناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]
-
قربانی قلدری
اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]
-
قضاوت اخلاقی
نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوتهای اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]
-
قلدری
تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه گری آشفتگی روانشناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]
ک
-
کارکردهای توجه
اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]
-
کنترل پاسخ
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
-
کنترل تلاشمند
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
م
-
مداخله آموزشی شناختی رایانه محور حافظه فعال
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
-
مدل مداخلهای سرمایه روانشناختی(PCI)
اثربخشی مدل مداخلۀ سرمایه روانشناختی (PCI) بر اهمالکاری تحصیلی و اهمالکاری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 159-172]
-
مشارکت ورزشی
نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]
-
مکانیزم های دفاعی (رشدیافته
پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]
-
مهارتهای اجتماعی
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهدهای بندورا بر بهبود این مهارتها و نظریه ذهن دختران و پسران پیشدبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]
-
مهارت های ارتباطی و آشفتگی روانشناختی
تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه گری آشفتگی روانشناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]
-
مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال
اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]
ن
-
نارضایتی از تصویر بدنی
نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]
-
نظریه ذهن
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهدهای بندورا بر بهبود این مهارتها و نظریه ذهن دختران و پسران پیشدبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]
-
نوجوانی
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرکها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]
-
نوجوانان
بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]
و
-
وجدان
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
ویژگیهای شخصیتی
الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانشآموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگیهای شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراکشده: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
ه
-
همدلی
آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطهای کنترل تلاشمند در کودکان پیشدبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]
-
هویت اخلاقی
نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوتهای اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]
ی
-
یادگیری ادراک شده
ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطهای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]
-
یادگیری مشاهدهای
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهدهای بندورا بر بهبود این مهارتها و نظریه ذهن دختران و پسران پیشدبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]