آ
-
آشفتگی روان شناختی
اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روانشناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
آموزش حل مسئله
تاثیر آموزش حل مساله بر ابعاد راهبردهای مقابله با استرس و مسئولیت پذیری دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 100-120]
-
آموزش شناختی امید
اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روانشناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
ا
-
ابعاد راهبردهای مقابله با استرس
تاثیر آموزش حل مساله بر ابعاد راهبردهای مقابله با استرس و مسئولیت پذیری دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 100-120]
-
اتیسم
تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریهی ذهن و بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]
-
اجتناب شناختی و نشخوار فکری
اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]
-
احساس
اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]
-
اختلالات عصبی ـ رشدی
تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریهی ذهن و بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]
-
اختلال ارتباط اجتماعی
تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریهی ذهن و بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]
-
اختلال خشم انفجاری
مقایسه اثربخشی برنامه های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 20-30]
-
اختلال وسواس فکری- عملی
اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]
-
ایرانی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
-
استرس
اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روانشناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
استرس ادراک شده
تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]
-
اسکیزوفرنی
مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهرهای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-82]
-
اضطراب
اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روانشناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
اعتبار
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
-
افسردگی
اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روانشناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
افسردگی
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افسردگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
-
امید
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افسردگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
-
امیدواری
تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]
-
انتخاب اخلاقی
اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]
ب
-
بازشناسی حالات هیجانی
مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافتکننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 39-50]
-
بازشناسی هیجان چهره ای
مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهرهای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-82]
-
باورهای معرفتشناختی
تبیین خودشناسی بر اساس مولفههای باورهای معرفتشناختی و صفات شخصیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 70-80]
-
بوتاکس
مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافتکننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 39-50]
پ
-
پرستش افراد مشهور
نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]
-
پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
ت
-
تاب آوری تحصیلی
اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]
-
تجربه تعامل فرا اجتماعی
نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]
-
تحلیل عاملی تاییدی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]
-
تصمیمگیری اخلاقی
اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]
-
تعامل فرا اجتماعی
نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]
-
تفکر ارجاعی
رابطه بین ابعاد چشمانداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای تفکر ارجاعی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
-
تنظیم هیجان
مقایسه اثربخشی برنامه های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 20-30]
-
توازن خود
مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
-
تئوری انتخاب
تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]
ث
-
ثبات زناشویی
تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]
چ
-
چشم انداز زمان
رابطه بین ابعاد چشمانداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای تفکر ارجاعی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
ح
-
حل مسئله اجتماعی
مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
خ
-
خود پنداره تحصیلی
اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]
-
خودشناسی
تبیین خودشناسی بر اساس مولفههای باورهای معرفتشناختی و صفات شخصیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 70-80]
-
خود کنترلی
مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]
د
-
دانشجویان
تاثیر آموزش حل مساله بر ابعاد راهبردهای مقابله با استرس و مسئولیت پذیری دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 100-120]
-
دیدگاه گیری اجتماعی
مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]
-
درمان متمرکز بر هیجان
اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر علایم وسواس، نشخوار فکری و اجتناب شناختی بیماران زن مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 90-100]
-
دست برتری
مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافتکننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 39-50]
-
دلیل
اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]
-
دوراهی اخلاقی
اثرناپذیری تصمیم های اخلاقی از دلیل های منطقی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 40-50]
ر
-
روایی
هنجاریابی و بررسی روایی مقیاس استرس دبیرستان برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 60-70]
-
روایی عاملی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]
-
روانشناسی اخلاق
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
س
-
سبکهای حل مسأله
تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]
ش
-
شخصیت جامعه پسند
مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]
-
شناخت اجتماعی
مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهرهای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 65-82]
-
شناخت اجتماعی
مقایسه اثربخشی برنامه های آموزشی مدیریت خشم و تنظیم هیجان بر شناخت اجتماعی زندانیان دارای اختلال انفجار خشم متناوب [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 20-30]
ص
-
صفات شخصیت
تبیین خودشناسی بر اساس مولفههای باورهای معرفتشناختی و صفات شخصیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 70-80]
ف
-
فراشناخت
اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]
-
فرسودگی تحصیلی
رابطه بین ابعاد چشمانداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای تفکر ارجاعی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 125-140]
گ
-
گسستگی فرا اجتماعی
نقش تجربه تعامل فرا اجتماعی، تعامل فرا اجتماعی و گسستگی فرا اجتماعی در پیش بینی پرستش افراد مشهور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 50-60]
م
-
مسئولیتپذیری
تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-174]
-
مسئولیتپذیری
تاثیر آموزش حل مساله بر ابعاد راهبردهای مقابله با استرس و مسئولیت پذیری دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 100-120]
-
معلولیت
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افسردگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-1]
-
مقیاس استرس دبیرستان
هنجاریابی و بررسی روایی مقیاس استرس دبیرستان برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 60-70]
-
مقیاس عدم کفایت به اخلاق مدنی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]
ن
-
نظریه ذهن
تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریهی ذهن و بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 30-40]
-
نظریۀ بنیادهای اخلاقی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 107-124]
و
-
واژه های کلیدی: پردازش هیجانی
مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
-
ویژگیهای شخصیتی
تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 83-106]
ه
-
هیجانات تحصیلی
اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]
-
همدلی عاطفی
مدل ارتباط دیدگاه گیری اجتماعی و خودکنترلی با شخصیت جامعه پسند با نقش واسطه ای همدلی عاطفی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 80-90]
-
همسانی درونی
تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 25-38]
-
هنجاریابی
هنجاریابی و بررسی روایی مقیاس استرس دبیرستان برای دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 60-70]
ی
-
یادگیری خودگردان
اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 141-164]