ا
-
اختلال بیش فعالی و نقص توجه
شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]
-
ادراک زمان
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
ادراک زمان
بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]
-
استدلال انتزاعی
تأثیر فشار گروهی بر فرضیهآزمایی: تمایل روانشناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]
-
اضطراب اجتماعی
رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]
-
اضطراب انتظار
بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]
-
اقناع
نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]
-
اهداف پیشرفت
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]
-
اهمال کاری تحصیلی
رابطه ساده و چندگانه تبحرگرایی و رویکرد گرایی با اهمال کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 44-51]
ب
-
بار هیجانی
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
بازتولید زمان
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
بافت اجتماعی دوزبانه
اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]
-
باورهای فراشناختی
رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]
-
باورهای فراشناختی
الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]
پ
-
پایایی
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاسهایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]
ت
-
تاب آوری
اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]
-
تبحرگرایی
رابطه ساده و چندگانه تبحرگرایی و رویکرد گرایی با اهمال کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 44-51]
-
تعارض
نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]
-
تعلل ورزی
رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]
-
تعلل ورزی تحصیلی
رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]
-
تعللورزی تحصیلی
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]
-
تفکر انتقادی
اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]
-
توانایی حل تعارض
نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]
-
توان حل مسأله اجتماعی
الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]
ج
-
جانبی شدن
جانبی شدن، ادراک شوخطبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شدهاند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]
-
جنسیت
رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]
-
جنسیت
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
ح
-
حافظه رویدادی
اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]
-
حجم کار
بررسی رابطه بین حجم کار، کنترل بر کار و تعادل کارـ زندگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 76-88]
خ
-
خردسالان
اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]
-
خطای هیجانی
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
خودکارآمدی اجتماعی
اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]
-
خود میان بینی
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاسهایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]
د
-
دانش آموزان مقطع ابتدایی
بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]
-
دانش متقاعدسازی
رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]
-
درگیری شناختی
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]
-
دستبرتری
جانبی شدن، ادراک شوخطبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شدهاند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]
-
دینداری
بررسی تأثیرپذیری فرزندان از والدین در بُعد عمل به باورهای مذهبی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 18-24]
-
دوزبانگی
اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]
ذ
-
ذهن خوانی
شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]
ر
-
روایی
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاسهایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]
-
رویکرد گرایی
رابطه ساده و چندگانه تبحرگرایی و رویکرد گرایی با اهمال کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 44-51]
س
-
سازمان تأمین اجتماعی
نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]
-
سهل انگاری اجتماعی
بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]
ش
-
شادکامی
جانبی شدن، ادراک شوخطبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شدهاند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]
-
شناخت اجتماعی
شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]
-
شوخطبعی
جانبی شدن، ادراک شوخطبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شدهاند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]
-
شیوه استبدادی
رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]
-
شیوه سهل-گیرانه
رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]
-
شیوه مقتدرانه
رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]
-
شیوههای فرزندپروری
رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]
ع
-
عاطفه مثبت
رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]
-
عاطفه منفی
رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]
-
عدالت توزیعی
بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]
-
عدالت رویه ای
بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]
-
عدالت مراوده ای
بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]
-
عزت نفس
نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]
-
علائم نافرمانی مقابله ای
بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]
ف
-
فرزندان
بررسی تأثیرپذیری فرزندان از والدین در بُعد عمل به باورهای مذهبی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 18-24]
-
فرضیهآزمایی
تأثیر فشار گروهی بر فرضیهآزمایی: تمایل روانشناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]
-
فشار گروهی
تأثیر فشار گروهی بر فرضیهآزمایی: تمایل روانشناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]
ک
-
کلید واژه:سرمایه اجتماعی
بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]
-
کنترل در کار و تعادل کار ـ زندگی
بررسی رابطه بین حجم کار، کنترل بر کار و تعادل کارـ زندگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 76-88]
م
-
مدل پردازش اطلاعات اجتماعی
بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]
-
معتادان گمنام
اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]
-
مقیاس افسانه پردازی شخصی
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاسهایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]
-
مقیاس خیالپردازی جدید
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاسهایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]
ن
-
نیاز به خاتمه
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]
-
نظریه ذهن
رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]
-
نگرش به منبع خبری
نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]
و
-
واژه های فارسی
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
والدین
بررسی تأثیرپذیری فرزندان از والدین در بُعد عمل به باورهای مذهبی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 18-24]
ه
-
هراس اجتماعی
الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]
-
هوش فرهنگی
نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]