آ
-
آقایی، اصغر
رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]
-
آقایی ثابت، سارا
شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]
-
آقایوسفی، علی رضا
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاسهایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]
ا
-
احمدی، حامد
نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]
-
احمدی، سید علی اکبر
نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]
-
ایروانی، محمود
تأثیر فشار گروهی بر فرضیهآزمایی: تمایل روانشناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]
-
اژه ای، جواد
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]
-
اسلامی چهرازی، زهرا
رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]
-
ایمانی فر، حمیدرضا
بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]
ب
-
بیدآباد، فرانک
اثرتکرار(برای خود و دیگری) بر حافظه عملی و کلامی و یادآوری واژگان تکرارشده به دو روش نگهدارنده و بسط دهنده [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 19-33]
-
بیرامی، منصور
الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]
پ
-
پوربافرانی، سمیه
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاسهایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]
-
پورشریفی، حمید
نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]
ت
-
ترخان، مرتضی
اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]
ج
-
جهانگیری، محمد مهدی
رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]
-
جوانمرد، غلامحسین
بررسی تأثیرپذیری فرزندان از والدین در بُعد عمل به باورهای مذهبی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 18-24]
ح
-
حجازی، الهه
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]
-
حضوری، محمدجواد
نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]
خ
-
خالقی دلاور، فائزه
جانبی شدن، ادراک شوخطبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شدهاند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]
-
خدایاری فرد، محمد
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]
-
خوشحالی پناه، مرضیه
شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]
د
-
دمیا، سمیرا
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
دهنوی، فریبا
نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]
ر
-
راستگار هاشمی، نسرین
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
رسولی، رضا
بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]
ز
-
زارع، حسین
برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاسهایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]
-
زارع، حسین
تأثیر فشار گروهی بر فرضیهآزمایی: تمایل روانشناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]
-
زارع، حسین
اثرتکرار(برای خود و دیگری) بر حافظه عملی و کلامی و یادآوری واژگان تکرارشده به دو روش نگهدارنده و بسط دهنده [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 19-33]
-
زارع، حسین
بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]
س
-
سپاه منصور، مزگان
رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]
-
سعیدی دهاقانی، سمیه
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
سلطان لو، مجتبی
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
سواری، کریم
رابطه ساده و چندگانه تبحرگرایی و رویکرد گرایی با اهمال کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 44-51]
ش
-
شاکر دولق، علی
رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]
-
شکری، مهناز
رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]
-
شمسی، عبدالحسین
بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]
ص
-
صالح میرحسنی، وحیده
بررسی رابطه بین حجم کار، کنترل بر کار و تعادل کارـ زندگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 76-88]
-
صفاری نیا، مجید
بررسی رابطه بین حجم کار، کنترل بر کار و تعادل کارـ زندگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 76-88]
-
صفرزاده، حسین
نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]
-
صمدی، مریم
بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]
ع
-
عابدی، احمد
بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]
-
علیپور، احمد
جانبی شدن، ادراک شوخطبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شدهاند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]
ق
-
قربانی، مریم
رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]
-
قربان جهرمی، رضا
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]
-
قمرانی، امیر
بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]
ک
-
کاکوجویباری، علی اصغر
اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]
-
کریمی، یوسف
تأثیر فشار گروهی بر فرضیهآزمایی: تمایل روانشناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]
گ
-
گلستانی بخت، طاهره
رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]
ل
-
لطفی، حمید
تأثیر فشار گروهی بر فرضیهآزمایی: تمایل روانشناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]
م
-
میرلو، محمدمهدی
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
-
میناشیری، عبدالخالق
الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]
-
موحدی، یزدان
الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]
-
موسوی، شکوفه
اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]
ن
-
نجاتی، وحید
شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]
-
نظری، محمدعلی
نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]
ی
-
یارمحمدبان، احمد
بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]