آ
-
آموزش حل مسئله
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
آموزش صبر
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 24، 1402]
ا
-
اتلاف اجتماعی
بررسی رابطه علی بین عاطفه مثبت/منفی با اتلاف اجتماعی و تعامل گروهی مثبت در دانش آموزان [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
اختلال اضطراب فراگیر
تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
اعتیاد به شبکههای جتماعی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی، خودناتوان سازی و انعطافپذیری شناختی در دانش آموزان معتاد به شبکههای اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
انعطافپذیری شناختی
تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
اهمالکاری تحصیلی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی، خودناتوان سازی و انعطافپذیری شناختی در دانش آموزان معتاد به شبکههای اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
ب
-
بار شناختی
پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
بازتوانی شناختی
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
بهزیستی تحصیلی
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر مهاباد: نقش واسطهای شفقت به خود و لذتجویی [دوره 12، شماره 24، 1402]
ت
-
تحریک الکتریکی فراجمجمه ای
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (tDCS)
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
تحلیل عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حضور اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
تعامل گروهی مثبت
بررسی رابطه علی بین عاطفه مثبت/منفی با اتلاف اجتماعی و تعامل گروهی مثبت در دانش آموزان [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
تفکر منفی تکرار شونده
تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
توانایی شناختی
پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
توجه
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]
ج
-
جنسیت
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
جنسیت
اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیلکننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
جهتگیری منفی به مشکل
تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
ح
-
حافظه
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
حافظه کاری هیجانی
دوزبانگی و کنترل عاطفی: مقایسه ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تکزبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]
-
حضور اجتماعی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حضور اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر مهاباد: نقش واسطهای شفقت به خود و لذتجویی [دوره 12، شماره 24، 1402]
خ
-
خودافشایی مجازی
خصوصیات روان سنجی مقیاس صمیمیت و فریبکاری آنلاین [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
خودآگاهی هیجانی
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر خودآگاهی هیجانی و مشکلات بین فردی زنان پرخاشگر [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
خودکارآمدی تحصیلی
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
خودناتوان سازی و انعطافپذیری شناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی، خودناتوان سازی و انعطافپذیری شناختی در دانش آموزان معتاد به شبکههای اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
د
-
دانشآموزان
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجیگری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی، خودناتوان سازی و انعطافپذیری شناختی در دانش آموزان معتاد به شبکههای اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
دوزبانگی
دوزبانگی و کنترل عاطفی: مقایسه ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تکزبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]
ذ
-
ذهن آگاهی
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]
ر
-
رفتار جامعهپسند
اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیلکننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
روان سنجی
خصوصیات روان سنجی مقیاس صمیمیت و فریبکاری آنلاین [دوره 12، شماره 23، 1402]
ز
-
زنان پرخاشگر
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر خودآگاهی هیجانی و مشکلات بین فردی زنان پرخاشگر [دوره 12، شماره 23، 1402]
س
-
سطح چالشانگیزی
تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانشآموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]
ش
-
شفقت به خود
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر مهاباد: نقش واسطهای شفقت به خود و لذتجویی [دوره 12، شماره 24، 1402]
ص
-
صمیمیت آنلاین
خصوصیات روان سنجی مقیاس صمیمیت و فریبکاری آنلاین [دوره 12، شماره 23، 1402]
ع
-
عاطفه منفی فعال/غیرفعال
بررسی رابطه علی بین عاطفه مثبت/منفی با اتلاف اجتماعی و تعامل گروهی مثبت در دانش آموزان [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
عدم اطمینان
اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیلکننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
عدم تحمل بلاتکلیفی
تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
ف
-
فریبکاری آنلاین
خصوصیات روان سنجی مقیاس صمیمیت و فریبکاری آنلاین [دوره 12، شماره 23، 1402]
ق
-
قضاوت اخلاقی
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجیگری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]
ک
-
کارکردهای اجرایی
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجیگری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
کیفیت تدریس
تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانشآموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
کنترل عاطفی
دوزبانگی و کنترل عاطفی: مقایسه ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تکزبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]
-
کندگامی شناختی
پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
ل
-
لذتجویی
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر مهاباد: نقش واسطهای شفقت به خود و لذتجویی [دوره 12، شماره 24، 1402]
م
-
مداخله مبتنی بر شفقت
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر خودآگاهی هیجانی و مشکلات بین فردی زنان پرخاشگر [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
مشکلات بین فردی
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر خودآگاهی هیجانی و مشکلات بین فردی زنان پرخاشگر [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
مهارتهای تشخیصی
تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانشآموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]
ن
-
نیاز به بندش
اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیلکننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
نظریه ذهن
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجیگری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
نظم جویی شناختی- هیجانی
پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
و
-
واژههای کلیدی: عاطفه مثبت فعال/غیرفعال
بررسی رابطه علی بین عاطفه مثبت/منفی با اتلاف اجتماعی و تعامل گروهی مثبت در دانش آموزان [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حضور اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
ه
-
هیجانات پیشرفت
تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانشآموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
همنوایی
اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیلکننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت [دوره 12، شماره 23، 1402]