آ
-
آموزش محیط زیست
ارزیابی و آمادهسازی مربیان مهدکودکها برای آموزش محیط زیست به کودکان (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 114-124]
-
آموزش مهارت های اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن در نوجوانان پرخاشگر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-66]
-
آیندهنگر
هنجاریابی و روایی پرسشنامه حافظه گذشتهنگر - آیندهنگر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 45-56]
ا
-
احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی
ارتباط حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تنهایی اجتماعی ـ عاطفی با اعتیاد به اینترنت در جامعه دانشجویی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 109-122]
-
اختلالات خوردن
اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاسهای اختلالات خوردن دانشآموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]
-
اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-72]
-
ارزیابی
ارزیابی و آمادهسازی مربیان مهدکودکها برای آموزش محیط زیست به کودکان (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 114-124]
-
اعتیاد به اینترنت
ارتباط حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تنهایی اجتماعی ـ عاطفی با اعتیاد به اینترنت در جامعه دانشجویی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 109-122]
-
القای هیجان
تاثیر القای هیجان روی نشانگر های زیستی حرکتی کاربر رایانه «دیدگاه محاسبات احساسی » [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 31-43]
-
انتخابات
تحلیل شناختی- اجتماعی پیام های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ایران با توجه به مدل حکمرانی خوب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-99]
-
انتزاعی- تصادفی
تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]
-
انتزاعی-متوالی)
تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]
-
اندروژنی
بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی کودکان در جمعیت ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 7-15]
ب
-
بازبینی حافظه
تأثیر آموزش شعر بر بازبینی حافظه کودکان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-135]
-
بازی ویدیویی کنشی(اکشن)
تأثیر بازی های ویدیویی کنشی (اکشن) بر توجه انتخابی بینایی کودکان نارساخوان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 59-70]
-
بیاشتهایی عصبی
اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاسهای اختلالات خوردن دانشآموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]
-
بهزیستی روانشناختی
رابطه سرمایه اجتماعی با بهزیستی روان شناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 44-54]
پ
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن در نوجوانان پرخاشگر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-66]
-
پرخوری عصبی
اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاسهای اختلالات خوردن دانشآموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]
ت
-
تبلیغات
تحلیل شناختی- اجتماعی پیام های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ایران با توجه به مدل حکمرانی خوب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-99]
-
تحول تفکر خلاق
تحول تفکر خلاق در کودکان یک زبانه و دوزبانه زودهنگام [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-113]
-
تغییرات فیزیولوژیک
بررسی نقش سبکهای تصمیمگیری در ناهماهنگی شناختی و تغییرات فیزیولوژیک ناشی از آن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
-
تغییر نگرش
اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاسهای اختلالات خوردن دانشآموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]
-
تفکر انتقادی
دموکراسی آموزشی در مدارس و تأثیر آن بر رشد مهارت تفکر انتقادی و اجتماعی دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-108]
-
توجه انتخابی بینایی
تأثیر بازی های ویدیویی کنشی (اکشن) بر توجه انتخابی بینایی کودکان نارساخوان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 59-70]
-
تئوری انتخاب
تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر میزان سهل انگاری فردی و اجتماعی دانشجویان زن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-94]
ج
-
جامعه ستیزی
برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]
-
جهت گیری اجتماعی
نقش جهت گیری اجتماعی بر رفتار اخلاقی با توجه به نقش میانجی معنویت [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 30-44]
ح
-
حافظه کاری
تاثیرآموزش راهبردهای نظم جویی هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به ظرفیت حافظه کاری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 7-30]
-
حافظه گذشتهنگر
هنجاریابی و روایی پرسشنامه حافظه گذشتهنگر - آیندهنگر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 45-56]
-
حکمرانی خوب
تحلیل شناختی- اجتماعی پیام های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ایران با توجه به مدل حکمرانی خوب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-99]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
ارتباط حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تنهایی اجتماعی ـ عاطفی با اعتیاد به اینترنت در جامعه دانشجویی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 109-122]
خ
-
خصوصیات روانسنجی
بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی کودکان در جمعیت ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 7-15]
-
خطای فراحافظه
تأثیر آموزش شعر بر بازبینی حافظه کودکان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-135]
-
خود میان بینی
بررسی رابطه خود میان بینی با سازگاری اجتماعی دانشجویان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 141-152]
د
-
دانشجو
رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-134]
-
دانشجویان
رابطه سرمایه اجتماعی با بهزیستی روان شناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 44-54]
-
درماندگی آموخته شده
تاثیر درماندگی آموخته شده بر سوگیری حافظه آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 16-29]
-
دستبرتری
تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]
-
دموکراسی آموزشی
دموکراسی آموزشی در مدارس و تأثیر آن بر رشد مهارت تفکر انتقادی و اجتماعی دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-108]
-
دوزبانه زودهنگام
تحول تفکر خلاق در کودکان یک زبانه و دوزبانه زودهنگام [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-113]
ذ
-
ذهن خوانی
برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]
ر
-
ریاست جمهوری
تحلیل شناختی- اجتماعی پیام های تبلیغاتی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری ایران با توجه به مدل حکمرانی خوب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-99]
-
راهبردهای یادگیری
رابطه راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد با مسئولیت پذیری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 109-125]
-
راهبردهای یادگیری خودگردان
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 71-82]
-
رفتار اخلاقی
نقش جهت گیری اجتماعی بر رفتار اخلاقی با توجه به نقش میانجی معنویت [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 30-44]
-
رفتارهای تلافیجویانه
نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافیجویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]
-
روایی
هنجاریابی و روایی پرسشنامه حافظه گذشتهنگر - آیندهنگر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 45-56]
ز
-
زنانگی و مردانگی
بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی کودکان در جمعیت ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 7-15]
س
-
سازگاری اجتماعی
رابطه بین سوگیری شناختی متمرکز بر خود و مسئولیت پذیری با سازگاری اجتماعی زنان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 97-108]
-
سبک های اسناد
رابطه راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد با مسئولیت پذیری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 109-125]
-
سبکهای تصمیمگیری
بررسی نقش سبکهای تصمیمگیری در ناهماهنگی شناختی و تغییرات فیزیولوژیک ناشی از آن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
-
سبکهای شناختی(عینی-متوالی
تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]
-
سرمایه اجتماعی
رابطه سرمایه اجتماعی با بهزیستی روان شناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 44-54]
-
سهل انگاری اجتماعی
رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-134]
-
سهلانگاری اجتماعی
تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر میزان سهل انگاری فردی و اجتماعی دانشجویان زن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-94]
-
سهل انگاری فردی
تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر میزان سهل انگاری فردی و اجتماعی دانشجویان زن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-94]
-
سودگرایی
تاثیرآموزش راهبردهای نظم جویی هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به ظرفیت حافظه کاری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 7-30]
-
سوگیری حافظه آشکار
تاثیر درماندگی آموخته شده بر سوگیری حافظه آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 16-29]
-
سوگیری شناختی متمرکز بر خود
رابطه بین سوگیری شناختی متمرکز بر خود و مسئولیت پذیری با سازگاری اجتماعی زنان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 97-108]
ش
-
شخصیّت ضد اجتماعی
برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]
-
شعر
تأثیر آموزش شعر بر بازبینی حافظه کودکان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 125-135]
-
شهر تهران
ارزیابی و آمادهسازی مربیان مهدکودکها برای آموزش محیط زیست به کودکان (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 114-124]
-
شیوه شناختی ـ رفتاری
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-72]
ع
-
عدالت تعاملی
نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافیجویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]
-
عدالت توزیعی
نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافیجویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]
-
عدالت رویهای
نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافیجویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]
-
عدالت سازمانی ادراک شده
نقش تعاملی ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتارهای تلافیجویانه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 73-86]
-
عملکرد تحصیلی
رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-134]
-
عینی-تصادفی
تعامل سبک های شناختی با دست برتری در دانشجویان پیام نور: تلویحاتی برای طراحی روش تدریس در نظام آموزش از راه دور [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 126-140]
ق
-
قصه گویی
اثر بخشی قصه گویی بر مؤلفه های هوش اخلاقی کودکان دختر پیش دبستانی در شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-43]
-
قضاوت اخلاقی
تاثیرآموزش راهبردهای نظم جویی هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به ظرفیت حافظه کاری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 7-30]
ک
-
کنترل دهانی
اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاسهای اختلالات خوردن دانشآموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]
-
کودکان
اثر بخشی قصه گویی بر مؤلفه های هوش اخلاقی کودکان دختر پیش دبستانی در شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-43]
-
کودکان
تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 83-96]
م
-
ماوس زیست سنج
تاثیر القای هیجان روی نشانگر های زیستی حرکتی کاربر رایانه «دیدگاه محاسبات احساسی » [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 31-43]
-
محاسبه احساسی
تاثیر القای هیجان روی نشانگر های زیستی حرکتی کاربر رایانه «دیدگاه محاسبات احساسی » [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 31-43]
-
مدیریت استرس
اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی رفتاری بر تغییر نگرش خرده مقیاسهای اختلالات خوردن دانشآموزان دختر [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 44-58]
-
مربیان مهدکودک
ارزیابی و آمادهسازی مربیان مهدکودکها برای آموزش محیط زیست به کودکان (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 114-124]
-
مسؤولیت پذیری
رابطه بین سوگیری شناختی متمرکز بر خود و مسئولیت پذیری با سازگاری اجتماعی زنان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 97-108]
-
مسؤولیت پذیری
رابطه راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد با مسئولیت پذیری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 109-125]
-
معنویت
نقش جهت گیری اجتماعی بر رفتار اخلاقی با توجه به نقش میانجی معنویت [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 30-44]
-
مقیاس نقش جنسی کودکان
بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس نقش جنسی کودکان در جمعیت ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 7-15]
-
مهارت حل مسئله اجتماعی
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 71-82]
-
مهارت های اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-72]
-
مهارتهای اجتماعی
دموکراسی آموزشی در مدارس و تأثیر آن بر رشد مهارت تفکر انتقادی و اجتماعی دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-108]
-
مهارت های ارتباطی
تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 83-96]
ن
-
نارساخوان
تأثیر بازی های ویدیویی کنشی (اکشن) بر توجه انتخابی بینایی کودکان نارساخوان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 59-70]
-
ناهماهنگی شناختی
بررسی نقش سبکهای تصمیمگیری در ناهماهنگی شناختی و تغییرات فیزیولوژیک ناشی از آن [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
-
نظریه تشخیص علامت
تاثیر درماندگی آموخته شده بر سوگیری حافظه آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 16-29]
-
نظریه ذهن
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن در نوجوانان پرخاشگر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-66]
-
نظریه ذهن
تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 83-96]
-
نظریّه ذهن
برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]
-
نظمجویی فرایندی هیجان
تاثیرآموزش راهبردهای نظم جویی هیجان در قضاوت اخلاقی با توجه به ظرفیت حافظه کاری [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 7-30]
ه
-
هیجان
تاثیر درماندگی آموخته شده بر سوگیری حافظه آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 16-29]
-
همدلی
برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-18]
-
هنجاریابی
هنجاریابی و روایی پرسشنامه حافظه گذشتهنگر - آیندهنگر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 45-56]
-
هویت اجتماعی
رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 123-134]
-
هوش اخلاقی
اثر بخشی قصه گویی بر مؤلفه های هوش اخلاقی کودکان دختر پیش دبستانی در شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-43]
ی
-
یاگیری خودگردان
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر مهارت حل مسئله اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، ویژه نامه، 1393، صفحه 71-82]
-
یک زبانه
تحول تفکر خلاق در کودکان یک زبانه و دوزبانه زودهنگام [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-113]