با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آزمون استروپ اثربخشی آموزش حافظه‌ کاری بر عملکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]

  • آزمون خواندن ونارساخوانی اثربخشی آموزش حافظه‌ کاری بر عملکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]

  • آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبک‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]

  • آنتروپی شانون طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]

ا

  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

  • ادراکات یادگیری اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]

  • اضطراب امتحان اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبک‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]

  • اهمال‌کاری تحصیلی اثربخشی مدل مداخلۀ سرمایه روان‌شناختی (PCI) بر اهمال‌کاری تحصیلی و اهمال‌کاری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 159-172]

  • اهمال‌کاری سازمانی اثربخشی مدل مداخلۀ سرمایه روان‌شناختی (PCI) بر اهمال‌کاری تحصیلی و اهمال‌کاری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 159-172]

ب

  • بانوان غیرورزشکار نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]

  • بانوان ورزشکار نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]

  • باورهای غیرمنطقی اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرک‌ها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]

  • باورهای معرفت‌شناختی اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]

  • بندورا بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]

  • بهزیستی روان شناختی پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]

پ

  • پرسشنامه درک زمانی نوجوانان بررسی خصوصیات روان‌سنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]

  • پیش‎دبستان آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

ت

  • تشخیص تهدید آموزشی ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]

  • تصمیم‌گیری طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]

  • تعامل مادر ـ کودک آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

  • تله اجتماعی برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 153-170]

  • توجه اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

ج

  • جذب شناختی ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطه‌ای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

  • حافظه‌ کاری اثربخشی آموزش حافظه‌ کاری بر عملکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]

  • حل مسئله اجتماعی اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]

  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

خ

  • خصوصیات روانسنجی بررسی خصوصیات روان‌سنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]

  • خودکارآمدی تحصیلی اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]

  • خودمتمایزسازی شناختی پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]

د

  • دانشجویان اهمال کار اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان‌بر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]

  • دیدگاه گیری اجتماعی برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 153-170]

  • درک محیط آموزشی ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]

  • درگیری شناختی ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطه‌ای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]

  • درمان چشم‌انداز زمان اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان‌بر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرک‌ها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]

ذ

  • ذهن خوانی ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]

ر

  • راهبردهای انگیزشی اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان‌بر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]

  • راهبردهای خودتنظیمی و دانش آموزان الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

  • راهبردهای شناختی اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان‌بر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-140]

  • رشدنایافته و روان آزرده) پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]

  • رفتار سازگار با قانون آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

  • رویکرد شناختی طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]

س

  • سازگاری تحصیلی الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

  • سبک حل مسئله اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبک‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]

  • سهل انگاری اجتماعی برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 153-170]

  • سهولت ادراک شده ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطه‌ای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]

  • سودگرایی نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوت‌های اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]

  • سودمندی ادراک شده ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطه‌ای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]

  • سوگیری توجه اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرک‌ها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]

  • سوگیری توجه نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]

ش

  • شناخت اجتماعی ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]

  • شناخت اخلاقی نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوت‌های اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]

  • شناخت خود ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه شناخت اجتماعی دانشجویان (شاد) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 123-144]

  • شهر تهران بررسی خصوصیات روان‌سنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]

ع

  • عاملیت آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

  • عملکرد تحصیلی اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-40]

  • عوامل محیطی تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه ‏گری آشفتگی روان‏شناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]

ف

  • فراترکیب طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 141-152]

ق

  • قربانی شدن تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه ‏گری آشفتگی روان‏شناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]

  • قربانی قلدری اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]

  • قضاوت اخلاقی نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوت‌های اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]

  • قلدری تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه ‏گری آشفتگی روان‏شناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]

ک

  • کارکردهای توجه اثربخشی آموزش حافظه‌ کاری بر عملکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 75-90]

  • کفایت اجتماعی اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 53-74]

  • کنترل پاسخ اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

  • کنترل تلاش‎مند آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

م

  • مداخله آموزشی شناختی رایانه محور حافظه فعال اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

  • مدل مداخله‌ای سرمایه روان‌شناختی(PCI) اثربخشی مدل مداخلۀ سرمایه روان‌شناختی (PCI) بر اهمال‌کاری تحصیلی و اهمال‌کاری سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 159-172]

  • مشارکت ورزشی نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]

  • مکانیزم های دفاعی (رشدیافته پیش بینی بهزیستی روان شناختی از طریق مکانیزم های دفاعی و خودمتمایزسازی شناختی در دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-185]

  • مهارت‌های اجتماعی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]

  • مهارت های ارتباطی و آشفتگی روان‏شناختی تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه ‏گری آشفتگی روان‏شناختی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 71-94]

  • مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 173-186]

ن

  • نارضایتی از تصویر بدنی نقش فعالیت بدنی در سوگیری توجه به تصاویر تیپ بدنی و نارضایتی از تصویر بدنی در بانوان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 51-70]

  • نظریه ذهن بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]

  • نوجوانی اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرک‌ها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 91-104]

  • نوجوانان بررسی خصوصیات روان‌سنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-24]

و

  • وجدان آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

  • ویژگی‌های شخصیتی الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان نوجوان پسر بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]

ه

  • همدلی آزمون مدل ساختاری روابط وجدان و تعامل مادر-کودک؛ بررسی نقش واسطه‎ای کنترل تلاش‎مند در کودکان پیش‎دبستان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-26]

  • هویت اخلاقی نقش هویت اخلاقی و شناخت اخلاقی در قضاوت‌های اخلاقی شخصی و غیرشخصی سودگرایانه نوجوانان با تأکید بر جنسیت [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-106]

ی

  • یادگیری ادراک شده ارائه مدل روابط علّی جذب شناختی و یادگیری ادارک شده: نقش واسطه‌ای درگیری شناختی، سهولت و سودمندی ادراک شده [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-122]

  • یادگیری مشاهده‌ای بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-120]