آ
-
آتش افروز، عسکر
تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانشآموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
آخش، آرش
تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانشآموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]
ا
-
احمدی، ژیلا
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر مهاباد: نقش واسطهای شفقت به خود و لذتجویی [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
ارسطو، فاطمه
تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
امیدیان، مرتضی
تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانشآموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]
ب
-
بخشی پور رودسری، عباس
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
برهانی، خاطره
اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیلکننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
بیگلری، شبنم
تدوین مدل ساختاری باورهای وسواسی و کارکردهای اجرایی با میانجی گری تنظیم هیجان:ارزیابی مدل فرآیندی تنظیم هیجان گروس [دوره 12، شماره 24، 1402]
پ
-
پاکدلان، شهرزاد
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
پیمان نیا، بهرام
تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
پورسید، سید مهدی
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
پولادی ریشهری، علی
بررسی رابطه علی بین عاطفه مثبت/منفی با اتلاف اجتماعی و تعامل گروهی مثبت در دانش آموزان [دوره 12، شماره 23، 1402]
ح
-
حیرت، عاطفه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حضور اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
خ
-
خاکدال، سعید
خصوصیات روان سنجی مقیاس صمیمیت و فریبکاری آنلاین [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
خرمائی، فرهاد
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
خوشخوی، نادیا
دوزبانگی و کنترل عاطفی: مقایسه ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تکزبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]
د
-
داودی، ایران
تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
ر
-
رحمانیان، مهدیه
پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
رحمانیان، مهدیه
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]
ز
-
زارع، حسین
پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
زارع، حسین
تدوین مدل ساختاری باورهای وسواسی و کارکردهای اجرایی با میانجی گری تنظیم هیجان:ارزیابی مدل فرآیندی تنظیم هیجان گروس [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
زردی، بهمن
خصوصیات روان سنجی مقیاس صمیمیت و فریبکاری آنلاین [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
زمانی، مریم
مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]
س
-
سلمانی سابق امیرخیزی، پریناز
پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
سواری، کریم
تدوین مدل ساختاری باورهای وسواسی و کارکردهای اجرایی با میانجی گری تنظیم هیجان:ارزیابی مدل فرآیندی تنظیم هیجان گروس [دوره 12، شماره 24، 1402]
ش
-
شاهقلیان، مهناز
ارتباط هم جوشی شناختی و پردازش هیجانی با پریشانی روانشناختی در نوجوانان [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
شیخان، ریحانه
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی، خودناتوان سازی و انعطافپذیری شناختی در دانش آموزان معتاد به شبکههای اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
شهباز قزوینی، علی
ارتباط هم جوشی شناختی و پردازش هیجانی با پریشانی روانشناختی در نوجوانان [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
شهنی ییلاق، منیجه
تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارتهای تشخیصی معلم، سطح چالشانگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانشآموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
شیوندی، کامران
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حضور اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
ص
-
صادقی، الهه
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر خودآگاهی هیجانی و مشکلات بین فردی زنان پرخاشگر [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
صبوری مقدم، حسن
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
صدری، اسماعیل
خصوصیات روان سنجی مقیاس صمیمیت و فریبکاری آنلاین [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
صفارینیا، مجید
دوزبانگی و کنترل عاطفی: مقایسه ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تکزبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]
ع
-
عبداللهی، محمد حسین
ارتباط هم جوشی شناختی و پردازش هیجانی با پریشانی روانشناختی در نوجوانان [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
عبداله زاده بینا، فرزانه
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
عزتی زاده، پویان
ارتباط هم جوشی شناختی و پردازش هیجانی با پریشانی روانشناختی در نوجوانان [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
علیزاده فرد، سوسن
تدوین مدل ساختاری باورهای وسواسی و کارکردهای اجرایی با میانجی گری تنظیم هیجان:ارزیابی مدل فرآیندی تنظیم هیجان گروس [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
علیزاده فرد، سوسن
اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیلکننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]
ف
-
فرخ تقی آبادی، آرزو
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 24، 1402]
ق
-
قدریان، فهیمه
اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیلکننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]
ک
-
کرد، مسلم
دوزبانگی و کنترل عاطفی: مقایسه ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تکزبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]
گ
-
گلستانه، سیدموسی
بررسی رابطه علی بین عاطفه مثبت/منفی با اتلاف اجتماعی و تعامل گروهی مثبت در دانش آموزان [دوره 12، شماره 23، 1402]
م
-
محمدی، نازنین
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حضور اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
مرادی، آسیه
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجیگری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
مصطفائی، علی
پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]
-
مصطفائی، علی
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر مهاباد: نقش واسطهای شفقت به خود و لذتجویی [دوره 12، شماره 24، 1402]
-
مهدیان، زهرا
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجیگری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]
ن
-
نیکمنش، زهرا
دوزبانگی و کنترل عاطفی: مقایسه ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تکزبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]
-
نوری، محدثه
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی، خودناتوان سازی و انعطافپذیری شناختی در دانش آموزان معتاد به شبکههای اجتماعی [دوره 12، شماره 23، 1402]
و
-
ویسی، آناهیتا
دوزبانگی و کنترل عاطفی: مقایسه ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تکزبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]
ی
-
یزدانبخش، کامران
بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجیگری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]