با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

ا

  • اختلال بیش فعالی و نقص توجه شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]

  • ادراک زمان نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • ادراک زمان بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]

  • استدلال انتزاعی تأثیر فشار گروهی بر فرضیه‌آزمایی: تمایل روان‌شناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]

  • اضطراب اجتماعی رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]

  • اضطراب انتظار بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]

  • اقناع نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]

  • اهداف پیشرفت بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]

  • اهمال کاری تحصیلی رابطه ساده و چندگانه تبحرگرایی و رویکرد گرایی با اهمال کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 44-51]

ب

  • بار هیجانی نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • بازتولید زمان نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • بافت اجتماعی دوزبانه اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]

  • باورهای فراشناختی رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]

  • باورهای فراشناختی الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]

پ

  • پایایی برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاس‌هایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]

ت

  • تاب آوری اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]

  • تبحرگرایی رابطه ساده و چندگانه تبحرگرایی و رویکرد گرایی با اهمال کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 44-51]

  • تعارض نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]

  • تعلل ورزی رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]

  • تعلل ورزی تحصیلی رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]

  • تعلل‌ورزی تحصیلی بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]

  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]

  • توانایی حل تعارض نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]

  • توان حل مسأله اجتماعی الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]

ج

  • جانبی شدن جانبی شدن، ادراک شوخ‌طبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شده‌اند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]

  • جنسیت رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]

  • جنسیت نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

ح

  • حافظه رویدادی اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]

  • حجم کار بررسی رابطه بین حجم کار، کنترل بر کار و تعادل کارـ زندگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 76-88]

خ

  • خردسالان اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]

  • خطای هیجانی نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • خودکارآمدی اجتماعی اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]

  • خود میان بینی برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاس‌هایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]

د

  • دانش آموزان مقطع ابتدایی بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]

  • دانش متقاعدسازی رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]

  • درگیری شناختی بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]

  • دست‌برتری جانبی شدن، ادراک شوخ‌طبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شده‌اند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]

  • دینداری بررسی تأثیرپذیری فرزندان از والدین در بُعد عمل به باورهای مذهبی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 18-24]

  • دوزبانگی اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]

ذ

  • ذهن خوانی شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]

ر

  • روایی برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاس‌هایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]

  • رویکرد گرایی رابطه ساده و چندگانه تبحرگرایی و رویکرد گرایی با اهمال کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 44-51]

س

  • سازمان تأمین اجتماعی نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]

  • سهل انگاری اجتماعی بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]

ش

  • شادکامی جانبی شدن، ادراک شوخ‌طبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شده‌اند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]

  • شناخت اجتماعی شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]

  • شوخ‌طبعی جانبی شدن، ادراک شوخ‌طبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شده‌اند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]

  • شیوه استبدادی رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]

  • شیوه سهل-گیرانه رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]

  • شیوه مقتدرانه رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]

  • شیوه‌های فرزندپروری رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]

ع

  • عاطفه مثبت رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]

  • عاطفه منفی رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]

  • عدالت توزیعی بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]

  • عدالت رویه ای بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]

  • عدالت مراوده ای بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]

  • عزت نفس نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]

  • علائم نافرمانی مقابله ای بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]

ف

  • فرزندان بررسی تأثیرپذیری فرزندان از والدین در بُعد عمل به باورهای مذهبی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 18-24]

  • فرضیه‌آزمایی تأثیر فشار گروهی بر فرضیه‌آزمایی: تمایل روان‌شناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]

  • فشار گروهی تأثیر فشار گروهی بر فرضیه‌آزمایی: تمایل روان‌شناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]

ک

  • کلید واژه:سرمایه اجتماعی بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]

  • کنترل در کار و تعادل کار ـ زندگی بررسی رابطه بین حجم کار، کنترل بر کار و تعادل کارـ زندگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 76-88]

م

  • مدل پردازش اطلاعات اجتماعی بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]

  • معتادان گمنام اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]

  • مقیاس افسانه پردازی شخصی برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاس‌هایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]

  • مقیاس خیال‌پردازی جدید برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاس‌هایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]

ن

  • نیاز به خاتمه بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]

  • نظریه ذهن رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]

  • نگرش به منبع خبری نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]

و

  • واژه های فارسی نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • والدین بررسی تأثیرپذیری فرزندان از والدین در بُعد عمل به باورهای مذهبی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 18-24]

ه

  • هراس اجتماعی الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]

  • هوش فرهنگی نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]