با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آقایی، اصغر رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]

  • آقایی ثابت، سارا شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]

  • آقایوسفی، علی رضا برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاس‌هایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]

ا

  • احمدی، حامد نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]

  • احمدی، سید علی اکبر نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]

  • ایروانی، محمود تأثیر فشار گروهی بر فرضیه‌آزمایی: تمایل روان‌شناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]

  • اژه ای، جواد بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]

  • اسلامی چهرازی، زهرا رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]

  • ایمانی فر، حمیدرضا بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]

ب

  • بیدآباد، فرانک اثرتکرار(برای خود و دیگری) بر حافظه عملی و کلامی و یادآوری واژگان تکرارشده به دو روش نگهدارنده و بسط‌ دهنده [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 19-33]

  • بیرامی، منصور الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]

پ

  • پوربافرانی، سمیه برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاس‌هایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]

  • پورشریفی، حمید نقش منبع خبری در اقناع افراد با تعدیل کنندگی نگرش به منبع خبری، جنسیت و عزت نفس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 7-18]

ت

  • ترخان، مرتضی اثربخشی آموزش گروهی تفکر انتقادی بر خوداثرمندی اجتماعی و تاب آوری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 100-110]

ج

  • جهانگیری، محمد مهدی رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]

  • جوانمرد، غلامحسین بررسی تأثیرپذیری فرزندان از والدین در بُعد عمل به باورهای مذهبی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 18-24]

ح

  • حجازی، الهه بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]

  • حضوری، محمدجواد نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]

خ

  • خالقی دلاور، فائزه جانبی شدن، ادراک شوخ‌طبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شده‌اند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]

  • خدایاری فرد، محمد بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]

  • خوشحالی پناه، مرضیه شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]

د

  • دمیا، سمیرا نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • دهنوی، فریبا نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]

ر

  • راستگار هاشمی، نسرین نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • رسولی، رضا بررسی رابطه میان حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان (مطالعه موردی بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 111-124]

ز

  • زارع، حسین برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس های افسانه پردازی شخصی و خیال پردازی جدید: مقیاس‌هایی برای سنجش خودمیان بینی در بزرگسالان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 52-68]

  • زارع، حسین تأثیر فشار گروهی بر فرضیه‌آزمایی: تمایل روان‌شناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]

  • زارع، حسین اثرتکرار(برای خود و دیگری) بر حافظه عملی و کلامی و یادآوری واژگان تکرارشده به دو روش نگهدارنده و بسط‌ دهنده [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 19-33]

  • زارع، حسین بررسی ادراک زمان در سهل انگاری اجتماعی و اضطراب انتظار [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 7-17]

س

  • سپاه منصور، مزگان رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]

  • سعیدی دهاقانی، سمیه نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • سلطان لو، مجتبی نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • سواری، کریم رابطه ساده و چندگانه تبحرگرایی و رویکرد گرایی با اهمال کاری تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 44-51]

ش

  • شاکر دولق، علی رابطه اضطراب اجتماعی و عواطف مثبت و منفی با دانش متقاعدسازی در مدیران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 69-75]

  • شکری، مهناز رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]

  • شمسی، عبدالحسین بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]

ص

  • صالح میرحسنی، وحیده بررسی رابطه بین حجم کار، کنترل بر کار و تعادل کارـ زندگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 76-88]

  • صفاری نیا، مجید بررسی رابطه بین حجم کار، کنترل بر کار و تعادل کارـ زندگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 76-88]

  • صفرزاده، حسین نقش هوش فرهنگی مدیران در توان حل تعارض کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-116]

  • صمدی، مریم بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]

ع

  • عابدی، احمد بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]

  • علیپور، احمد جانبی شدن، ادراک شوخ‌طبعی و شادکامی: آیا فرآیندهای کلامی سطح بالا و هیجاناتی همچون شادکامی نیز جانبی شده‌اند؟ [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 117-125]

ق

  • قربانی، مریم رابطه بین شیوه های فرزندپروری با نظریه ذهن در دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی شهر اصفهان 90-91 [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 34-43]

  • قربان جهرمی، رضا بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 87-99]

  • قمرانی، امیر بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]

ک

  • کاکوجویباری، علی اصغر اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]

  • کریمی، یوسف تأثیر فشار گروهی بر فرضیه‌آزمایی: تمایل روان‌شناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]

گ

  • گلستانی بخت، طاهره رابطه تعلل ورزی (اهمال کاری) تحصیلی با باورهای فراشناختی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 89-100]

ل

  • لطفی، حمید تأثیر فشار گروهی بر فرضیه‌آزمایی: تمایل روان‌شناختی یا موازین منطقی؟ [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 74-86]

م

  • میرلو، محمدمهدی نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

  • میناشیری، عبدالخالق الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]

  • موحدی، یزدان الگوی پیش بینی هراس اجتماعی بر پایه باورهای فراشناختی و توان حل مسأله اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 38-46]

  • موسوی، شکوفه اثر بافت اجتماعی دو زبانه بر حافظه رویدادی خردسالان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 25-37]

ن

  • نجاتی، وحید شناخت اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-53]

  • نظری، محمدعلی نقش جنسیت، والانس و برانگیختگی لغات فارسی دارای بار هیجانی بر ادراک زمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 62-73]

ی

  • یارمحمدبان، احمد بررسی رابطه بین مدل پردازش اطلاعات اجتماعی با علائم مشکل نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 54-61]