آ
-
آگاهی از موقعیت
ارزیابی اثر خستگی ذهنی و آگاهی از موقعیت بر عملکرد شناختی خلبانان خطوط هوایی: نقش تعدیلکننده منابع استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 99-118]
-
آموزش گروهی
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر بهزیستی روانشناختی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 149-164]
-
آموزش مهارتهای اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیشفعال [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 169-186]
ا
-
ابعاد رشدی
فرا تحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه ذهن بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، هیجانی و شناخت اجتماعی) فراگیران دارای اختلالات عصبی رشدی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 59-78]
-
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری شناختی، استرس ادراک شده ،کیفیت زندگی ، تبعیت از درمان و شاخص های زیستی ( A1C) در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 95-114]
-
اجتناب شناختی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اجتناب شناختی و رضایت زناشویی زنان با مشکلات زناشویی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 119-134]
-
اختلالات عصبی رشدی
فرا تحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه ذهن بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، هیجانی و شناخت اجتماعی) فراگیران دارای اختلالات عصبی رشدی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 59-78]
-
اختلال احتکار
مقایسۀ کنشهای اجرایی در افراد مبتلا به اختلال احتکار و بهنجار [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 9-24]
-
اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده
ارائه مدل رابطه بین تجارب آسیب زا و اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده در زنان و دختران آسیب دیده، با نقش واسطه ای ذهنی سازی و پردازش هیجانی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 25-38]
-
اختلال نافرمانی مقابلهای
تأثیر افشای هیجانی نوشتاری در پرخاشگری و زودانگیختگی و دشواری تنظیم هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای: مطالعه تک آزمودنی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 44-79]
-
ادراک استرس
ارایه مدل رابطه بین سرمایه روانشناختی و بخشایش با تحمل پریشانی، به واسطه گری انعطاف پذیری شناختی و ادراک استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 80-98]
-
استیگما
احساس استیگمای وابستگان در بستگان درجه یک و درجه دو افراد ناتوان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 197-210]
-
استیگمای وابستگان
احساس استیگمای وابستگان در بستگان درجه یک و درجه دو افراد ناتوان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 197-210]
-
اضطراب
فراتحلیل روابط بین مهارت های حل مساله و اضطراب [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 139-164]
-
اعتماداجتماعی
تدوین مدل ساختاری تبیین رفتار جامعه پسند بر اساس انگیزه تعلق و حساسیت طردشدگی با میانجیگری اعتماد اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 26-43]
-
افشای هیجانی نوشتاری
تأثیر افشای هیجانی نوشتاری در پرخاشگری و زودانگیختگی و دشواری تنظیم هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای: مطالعه تک آزمودنی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 44-79]
-
القای آزمایشی
مقایسۀ اثر القای آزمایشی طرد اجتماعی با پذیرش اجتماعی بر انعطافپذیری شناختی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 9-25]
-
انعطاف پذیری شناختی
نقش انعطاف پذیری شناختی و سبک های دلبستگی در شناخت اجتماعی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 135-148]
-
انعطاف پذیری شناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری شناختی، استرس ادراک شده ،کیفیت زندگی ، تبعیت از درمان و شاخص های زیستی ( A1C) در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 95-114]
-
انعطافپذیری شناختی
ارایه مدل رابطه بین سرمایه روانشناختی و بخشایش با تحمل پریشانی، به واسطه گری انعطاف پذیری شناختی و ادراک استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 80-98]
-
انعطافپذیری شناختی
مقایسۀ اثر القای آزمایشی طرد اجتماعی با پذیرش اجتماعی بر انعطافپذیری شناختی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 9-25]
-
انگیزه تعلق
تدوین مدل ساختاری تبیین رفتار جامعه پسند بر اساس انگیزه تعلق و حساسیت طردشدگی با میانجیگری اعتماد اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 26-43]
ب
-
بازداری پاسخ
مقایسۀ کنشهای اجرایی در افراد مبتلا به اختلال احتکار و بهنجار [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 9-24]
-
بازی درمانی شناختی-رفتاری و کودکان بیشفعال
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیشفعال [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 169-186]
-
بخشایش
ارایه مدل رابطه بین سرمایه روانشناختی و بخشایش با تحمل پریشانی، به واسطه گری انعطاف پذیری شناختی و ادراک استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 80-98]
-
بیماران مبتلا به دیابت نوع دو
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری شناختی، استرس ادراک شده ،کیفیت زندگی ، تبعیت از درمان و شاخص های زیستی ( A1C) در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 95-114]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر بهزیستی روانشناختی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 149-164]
پ
-
پاندمی
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کاهش تحریف شناختی ناشی از پاندمی کووید 19 [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 165-177]
-
پذیرش اجتماعی
مقایسۀ اثر القای آزمایشی طرد اجتماعی با پذیرش اجتماعی بر انعطافپذیری شناختی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 9-25]
-
پذیرش اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیشفعال [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 169-186]
-
پذیرش و تعهد
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اجتناب شناختی و رضایت زناشویی زنان با مشکلات زناشویی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 119-134]
-
پرخاشگری
تأثیر افشای هیجانی نوشتاری در پرخاشگری و زودانگیختگی و دشواری تنظیم هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای: مطالعه تک آزمودنی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 44-79]
-
پردازش هیجانی
ارائه مدل رابطه بین تجارب آسیب زا و اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده در زنان و دختران آسیب دیده، با نقش واسطه ای ذهنی سازی و پردازش هیجانی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 25-38]
-
پرسشنامه همدلی تورنتو
پرسشنامه همدلی تورنتو: ارزیابی مشخصه های روانسنجی در نمونه ای از دانشجویان ایران [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 177-194]
-
پروتکلهای بهداشتی
تبیین شکاف بین قصد و رفتار در رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا براساس متغیرهای خود کنترلی صفتی و کارکردهای اجرایی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 183-198]
ت
-
تاب آوری
تعیین رابطه بین مکانیسمهای دفاعی و سبکهای هویت با تبآوری در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 199-222]
-
تاب آوری
نقش تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانیهیجانی در پیشبینی تابآوری در زمان شیوع پاندمی کرونا [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 39-58]
-
تجارب آسیب زا
ارائه مدل رابطه بین تجارب آسیب زا و اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده در زنان و دختران آسیب دیده، با نقش واسطه ای ذهنی سازی و پردازش هیجانی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 25-38]
-
تحریف شناختی
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کاهش تحریف شناختی ناشی از پاندمی کووید 19 [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 165-177]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
پرسشنامه همدلی تورنتو: ارزیابی مشخصه های روانسنجی در نمونه ای از دانشجویان ایران [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 177-194]
-
تحلیل عاملی تائیدی خصوصیات روانسنجی
پرسشنامه همدلی تورنتو: ارزیابی مشخصه های روانسنجی در نمونه ای از دانشجویان ایران [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 177-194]
-
تحمل پریشانی
ارایه مدل رابطه بین سرمایه روانشناختی و بخشایش با تحمل پریشانی، به واسطه گری انعطاف پذیری شناختی و ادراک استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 80-98]
-
تحمل پریشانی هیجانی
نقش تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانیهیجانی در پیشبینی تابآوری در زمان شیوع پاندمی کرونا [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 39-58]
-
تصویر از بدن
تدوین مدل ساختاری کفایت اجتماعی دختران دبیرستانی بر اساس عواطف مثبت، سرمایه روانشناختی و تصویر از بدن [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 79-94]
-
تمایزیافتگی خود
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر بهزیستی روانشناختی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 149-164]
-
تنظیم هیجان
تأثیر افشای هیجانی نوشتاری در پرخاشگری و زودانگیختگی و دشواری تنظیم هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای: مطالعه تک آزمودنی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 44-79]
-
تنظیم هیجان شناختی
نقش تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانیهیجانی در پیشبینی تابآوری در زمان شیوع پاندمی کرونا [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 39-58]
-
توانمندسازی روانی-اجتماعی
مقایسه ی اثر بخشی آموزش گروهی مدیریت خشم و توانمند سازی روانی اجتماعی بر پرخاشگری و خودکارآمدی اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 211-237]
-
توجه پایدار
مقایسۀ کنشهای اجرایی در افراد مبتلا به اختلال احتکار و بهنجار [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 9-24]
ح
-
حافظه کاری
مقایسۀ کنشهای اجرایی در افراد مبتلا به اختلال احتکار و بهنجار [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 9-24]
-
حساسیت طردشدگی
تدوین مدل ساختاری تبیین رفتار جامعه پسند بر اساس انگیزه تعلق و حساسیت طردشدگی با میانجیگری اعتماد اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 26-43]
خ
-
خستگی ذهنی
ارزیابی اثر خستگی ذهنی و آگاهی از موقعیت بر عملکرد شناختی خلبانان خطوط هوایی: نقش تعدیلکننده منابع استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 99-118]
-
خلبانان خطوط هوایی
ارزیابی اثر خستگی ذهنی و آگاهی از موقعیت بر عملکرد شناختی خلبانان خطوط هوایی: نقش تعدیلکننده منابع استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 99-118]
-
خود کنترلی
تبیین شکاف بین قصد و رفتار در رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا براساس متغیرهای خود کنترلی صفتی و کارکردهای اجرایی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 183-198]
د
-
دانشجویان دختر
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر بهزیستی روانشناختی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 149-164]
ذ
-
ذهنی سازی
ارائه مدل رابطه بین تجارب آسیب زا و اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده در زنان و دختران آسیب دیده، با نقش واسطه ای ذهنی سازی و پردازش هیجانی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 25-38]
ر
-
رضایت زناشویی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اجتناب شناختی و رضایت زناشویی زنان با مشکلات زناشویی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 119-134]
-
رفتار جامعه پسند
تدوین مدل ساختاری تبیین رفتار جامعه پسند بر اساس انگیزه تعلق و حساسیت طردشدگی با میانجیگری اعتماد اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 26-43]
-
رفتارهای جامعهپسند
مقایسه ی اثر بخشی آموزش گروهی مدیریت خشم و توانمند سازی روانی اجتماعی بر پرخاشگری و خودکارآمدی اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 211-237]
-
رفتارهای خودآسیبرسان
مدلیابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبکهای هویت با رفتارهای خودآسیبرسان با میانجیگری شفقت به خود در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 115-138]
-
رویکرد مبتنی بر طرحواره
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر بهزیستی روانشناختی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 149-164]
ز
-
زنان
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اجتناب شناختی و رضایت زناشویی زنان با مشکلات زناشویی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 119-134]
-
زودانگیختگی
تأثیر افشای هیجانی نوشتاری در پرخاشگری و زودانگیختگی و دشواری تنظیم هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای: مطالعه تک آزمودنی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 44-79]
س
-
ساختار عاملی
ارائه مدل رابطه بین تجارب آسیب زا و اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده در زنان و دختران آسیب دیده، با نقش واسطه ای ذهنی سازی و پردازش هیجانی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 25-38]
-
سازگاری اجتماعی
مقایسه ی اثر بخشی آموزش گروهی مدیریت خشم و توانمند سازی روانی اجتماعی بر پرخاشگری و خودکارآمدی اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 211-237]
-
سازگاری اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیشفعال [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 169-186]
-
سبک دلبستگی
نقش انعطاف پذیری شناختی و سبک های دلبستگی در شناخت اجتماعی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 135-148]
-
سبکهای هویت
تعیین رابطه بین مکانیسمهای دفاعی و سبکهای هویت با تبآوری در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 199-222]
-
سبکهای هویت
مدلیابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبکهای هویت با رفتارهای خودآسیبرسان با میانجیگری شفقت به خود در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 115-138]
-
سرمایه روانشناختی
تدوین مدل ساختاری کفایت اجتماعی دختران دبیرستانی بر اساس عواطف مثبت، سرمایه روانشناختی و تصویر از بدن [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 79-94]
-
سرمایه روانشناختی
ارایه مدل رابطه بین سرمایه روانشناختی و بخشایش با تحمل پریشانی، به واسطه گری انعطاف پذیری شناختی و ادراک استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 80-98]
ش
-
شاخص های زیستی ( A1C)
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری شناختی، استرس ادراک شده ،کیفیت زندگی ، تبعیت از درمان و شاخص های زیستی ( A1C) در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 95-114]
-
شفقت به خود
مدلیابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبکهای هویت با رفتارهای خودآسیبرسان با میانجیگری شفقت به خود در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 115-138]
-
شکاف قصد- رفتار
تبیین شکاف بین قصد و رفتار در رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا براساس متغیرهای خود کنترلی صفتی و کارکردهای اجرایی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 183-198]
-
شناخت اجتماعی
نقش انعطاف پذیری شناختی و سبک های دلبستگی در شناخت اجتماعی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 135-148]
-
شناخت اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیشفعال [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 169-186]
-
شناخت اجتماعی
فرا تحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه ذهن بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، هیجانی و شناخت اجتماعی) فراگیران دارای اختلالات عصبی رشدی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 59-78]
-
شناخت اجتماعی
مدلیابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبکهای هویت با رفتارهای خودآسیبرسان با میانجیگری شفقت به خود در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 115-138]
ط
-
طرحواره های ناسازگار اولیه
اثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه در دختران نوجوان از خانواده طلاق [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 223-235]
-
طرد اجتماعی
مقایسۀ اثر القای آزمایشی طرد اجتماعی با پذیرش اجتماعی بر انعطافپذیری شناختی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 9-25]
-
طلاق
اثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه در دختران نوجوان از خانواده طلاق [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 223-235]
ظ
-
ظرفیت هیجانی
تاثیر ظرفیت هیجانی محرک بر همنوایی حافظه: نقش همدلی عاطفی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 165-182]
ع
-
عملکرد شناختی
ارزیابی اثر خستگی ذهنی و آگاهی از موقعیت بر عملکرد شناختی خلبانان خطوط هوایی: نقش تعدیلکننده منابع استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 99-118]
-
عواطف مثبت
تدوین مدل ساختاری کفایت اجتماعی دختران دبیرستانی بر اساس عواطف مثبت، سرمایه روانشناختی و تصویر از بدن [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 79-94]
ک
-
کارکردهای اجرایی
تبیین شکاف بین قصد و رفتار در رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا براساس متغیرهای خود کنترلی صفتی و کارکردهای اجرایی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 183-198]
-
کفایت اجتماعی
تدوین مدل ساختاری کفایت اجتماعی دختران دبیرستانی بر اساس عواطف مثبت، سرمایه روانشناختی و تصویر از بدن [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 79-94]
-
کلیدواژهها: مدیریت خشم
مقایسه ی اثر بخشی آموزش گروهی مدیریت خشم و توانمند سازی روانی اجتماعی بر پرخاشگری و خودکارآمدی اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 211-237]
-
کنش های اجرایی
مقایسۀ کنشهای اجرایی در افراد مبتلا به اختلال احتکار و بهنجار [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 9-24]
-
کووید 19
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کاهش تحریف شناختی ناشی از پاندمی کووید 19 [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 165-177]
گ
-
گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره
اثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه در دختران نوجوان از خانواده طلاق [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 223-235]
م
-
مکانیسمهای دفاعی
تعیین رابطه بین مکانیسمهای دفاعی و سبکهای هویت با تبآوری در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 199-222]
-
منابع استرس
ارزیابی اثر خستگی ذهنی و آگاهی از موقعیت بر عملکرد شناختی خلبانان خطوط هوایی: نقش تعدیلکننده منابع استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 99-118]
-
مهارت حل مساله
فراتحلیل روابط بین مهارت های حل مساله و اضطراب [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 139-164]
ن
-
ناتوانی
احساس استیگمای وابستگان در بستگان درجه یک و درجه دو افراد ناتوان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 197-210]
-
نظریه ذهن
فرا تحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه ذهن بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، هیجانی و شناخت اجتماعی) فراگیران دارای اختلالات عصبی رشدی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 59-78]
-
نوجوانان
تعیین رابطه بین مکانیسمهای دفاعی و سبکهای هویت با تبآوری در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 199-222]
-
نوجوانان
مدلیابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبکهای هویت با رفتارهای خودآسیبرسان با میانجیگری شفقت به خود در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 115-138]
و
-
ویروس کرونا
نقش تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانیهیجانی در پیشبینی تابآوری در زمان شیوع پاندمی کرونا [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 39-58]
-
ویروس کرونا
تبیین شکاف بین قصد و رفتار در رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا براساس متغیرهای خود کنترلی صفتی و کارکردهای اجرایی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 183-198]
ه
-
همدلی
پرسشنامه همدلی تورنتو: ارزیابی مشخصه های روانسنجی در نمونه ای از دانشجویان ایران [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 177-194]
-
همدلی
تاثیر ظرفیت هیجانی محرک بر همنوایی حافظه: نقش همدلی عاطفی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 165-182]
-
همنوایی حافظه
تاثیر ظرفیت هیجانی محرک بر همنوایی حافظه: نقش همدلی عاطفی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 165-182]